انتشار ویژه‌نامه الکترونیکی «غدیر»


انتشار ویژه‌نامه الکترونیکی «غدیر»

ویژه‌نامه الکترونیکی «غدیر» شامل مقالات، عکس نوشته‌ها، فرازی از خطبه غدیر و فضلیت و اعمال غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت و به‌همت دفتر استاد حسین انصاریان در فضای مجازی بارگذاری شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: به همت محققان پایگاه اطلاع رسانی دفتر استاد حسین انصاریان به نشانی www.erfan.ir ویژه نامه الکترونیکی «غدیر» در فضای مجازی منتشر شد.

بنابر این گزارش، این ویژه نامه در چهار بخش اصلی، ده ها عنوان مطلب مفید و ارزشمند را پیرامون عید ولایت و امامت، همچنین اهمیت روز عید غدیر برای مخاطبین خود تببین می کند.

بر اساس این گزارش، «مقالات»، «عکس نوشته ها»، «فرازی از خطبه غدیر» و «فضلیت و اعمال غدیر» از جمله عناوین اصلی این ویژه نامه است که هر کدام به موضوعات متنوع دیگری می پردازد.

این گزارش می افزاید: علاقه مندان با مراجعه به این ویژه نامه مناسبتی می توانند موضوعات دیگری همچون: «دو شاخصه برای پیروان مولای غدیر!»، «اولین مخالف غدیر چگونه عذاب شد؟»، «نقش غدیر در هدایت بشر»، «خلافت بلافصل امیرمؤمنان علی(ع)»، «غدیر چشمه جوشان حق»، «رابطه متقابل امیرمؤمنان(ع) و حق - بخش دوم» و«رابطه متقابل امیرمؤمنان(ع) و حق - بخش اول» را در بخش مقالات مورد مطالعه قرار دهند.

همچنین در بخش «عکس نوشته ها» و «فرازی از خطبه غدیر» می توانند با نکاتی از جمله: «ولایت و رهبرى امت»، «ولایت امیرالمؤمنین(ع)»، «ولایت على بن ابی طالب(ع)» و «غدیر اکمال دین» همچنین؛ «متن کامل خطبه غدیر خم با ترجمه فارسی» و «ابلاغ ولایت امیرالمومنین(ع) 4-1» آشنا شوند.

«فضیلت و اعمال غدیر» از دیگر عناوین اصلی این ویژه نامه می باشد که مخاطبین در این بخش می توانند با سه بخش فضایل، اعمال، برکات و ارزش های معنوی و مبارک این روز آشنا شوند.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی http://www.erfan.ir/farsi/occasion/view2/142/ از این مطالب استفاده کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای انفجار در تبریز مشخص شد!