درخشش دانش آموزان البرزی در مسابقات شنا کشور


درخشش دانش آموزان البرزی در مسابقات شنا  کشور

کرج – ایرنا - دانش آموزان البرز در شنا ، ژیمناستیک و دو و میدانی المپیاد فرهنگی ورزشی کشور با کسب مقام های برتر و مدال های رنگارنگ خوش درخشیدند.

المپیاد ورزشی دانش آموزان کشور ازهفته اول مردادماه ۹۸ در رشته های فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، هندبال، والیبال، دو و میدانی، شنا و ژیمناستیک در استان های مازنداران، اردبیل، اصفهان، سمنان، چهارمحال بختیاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

۱۷۸ دانش آموز البرزی در رشته های ورزشی یاد شده به این دوره از مسابقات راهی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: کاروان ورزشی دانش آموزان البرزی با گرامیداشت نام شهید مدافع حرم « عبدالرشید رشوند» در مسابقات کشوری حضور پیدا کرد.

فرشید علیزاده روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: دانش آموزان البرز در خجسته روز عید سعید غدیر خم مقام نایب قهرمانی تیمی مسابقات شنا دختران ۱۳ و ۱۴ سال کشور را که در استان چهارمحال بختیاری برگزار شد را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان البرز در رشته ژیمناستیک نیز مقام نایب قهرمانی تیمی کشور را در استان چهارمحال بختیاری به خود اختصاص دادند.

علیزاده خاطرنشان کرد: کسب مدال های رنگین و مقام ارزشمند چهارمی تیمی در رشته دو و میدانی از دیگر افتخارات دانش آموزان البرز درالمپیاد ورزشی فرهنگی دانش آموزان کشور است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: در رشته دو و میدانی تیم دانش آموزی البرز تنها با اختلاف یک امتیاز از تیم سوم ، مقام چهارم را در این دوره از مسابقات کشوری کسب کرد.

علیزاده اضافه کرد: کاپ اخلاق رشته شنا دانش آموزان دختر ۱۳ الی ۱۴ سال سراسر کشور نیز دراین المپیاد که در چهارمحال بختیاری برگزار شد به تیم دانش آموزی البرز اهدا شد.

وی بیان داشت: تندیس ارزشمند دوستدار محیط زیست ، المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول که در رشته های شنا، ژیمناستیک و دومیدانی در استان چهارمحال بختیاری برگزار شد به دلیل عملکرد خوب و عالی در در حوزه زیست محیطی به دانش آموزان البرزی تعلق گرفت.

استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی