مکس ورشتپن: کامل ترین راننده فرمول یک من هستم


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن بیان کرده است که احساس نمی کند راننده های زیادی در پیست وجود داشته باشند که از او کامل تر و پخته تر رانندگی کنند. راننده هلندی تیم ردبول که این فصل برایش به شکل فوق العاده ای رقم خورده است و در صدر توجهات قرار دارد بیان کرده است که: من در سن خیلی کمی شروع کردم و این مسئله به نظرم باید عادی باشد. بیشتر راننده های دیگر...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن بیان کرده است که احساس نمی کند راننده های زیادی در پیست وجود داشته باشند که از او کامل تر و پخته تر رانندگی کنند.

راننده هلندی تیم ردبول که این فصل برایش به شکل فوق العاده ای رقم خورده است و در صدر توجهات قرار دارد بیان کرده است که:

من در سن خیلی کمی شروع کردم و این مسئله به نظرم باید عادی باشد. بیشتر راننده های دیگر رانندگی در فرمول یک را در سن 21 یا 22 سالگی شروع کرده اند.

اگر شما به کل رانندگان در پیست نگاهی بیاندازید فکر نکنم که تعداد زیادی را پیدا کنید که از من کامل تر باشند حتی اگر 29 یا 30 سال سن داشته باشند.

اینکه چطور به این نتیجه رسیدم هم به این شکل می تواند باشد؛ سرعت، پیوستگی عملکرد و چگونگی همکاری با تیم؛ این سه عامل مهمترین عوامل هستند.

مکس ورشتپن: کامل ترین راننده فرمول یک من هستممکس ورشتپن: کامل ترین راننده فرمول یک من هستم مکس ورشتپن – بحرین 2019

سال قبل رسانه ها با توجه به عملکرد او، او را مکس دیوانه نامیدند (MAD MAX) اما امسال او را مکس بالغ و پخته (Mature Max)، اما او خودش می گوید که هیچ کار متفاوتی را نسبت به گذشته انجام نمی دهد و فقط قطعات پازل دارند در جای مناسب قرار می گیرند:

من در حال انجام همان کاری هستم که در گذشته انجام داده ام. همان پاسخ ها و جواب هایی را به تیم می دهم که احساس می کنم درست است. این احساس بین من و تیم مشترک است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟