مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول در شهرکرد پایان یافت


مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول در شهرکرد پایان یافت

شهرکرد- ایرنا- سی‌امین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اول سراسر کشور سه‌شنبه شب در شهرکرد به کار خود پایان داد.

سی‌امین دوره مسابقات ورزشی فرهنگی دانش آموزان دختر متوسطه اول در سه رشته شنا، ژیمناستیک و دوومیدانی با حضور ۸۰ تیم از سراسر کشور از ۲۶ تا ۲۹ مردادماه در شهرکرد برگزار شد که در این دوره از مسابقات ،کاپ اخلاق در رشته دوومیدانی به استان کردستان، در رشته ژیمناستیک به شهرستان های تهران و شنا به البرز اهدا شد.

کاپ زیست محیطی سی امین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان دختر سراسر کشور که برای نخستین بار در این مسابقات به صورت ابتکاری از سوی مسوولان استانی بنا شد، در رشته دوومیدانی به استان کردستان، ژیمناستیک به استان مازندران و شنا به البرز اهدا شد.

در پایان این رقابت ها در رشته ژیمناستیک و در پایه نهم، حنانه کهنسال از شهرتهران اول، آناهیتا پارسایی از البرز دوم و آیسان ناصری از شهر تهران و فاطمه جراحیان از شهرستانهای تهران مشترک سوم شدند و به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب شدند.

در ماده حرکات زمینی، هلیا ملکی از کرمان، حنانه کهنسال از شهر تهران و آناهیتا پارسایی از البرز به صورت مشترک اول شدند و در ماده موازنه، آناهیتا پارسایی از البرز، فاطمه جراحیان از شهرستانهای تهران و سارا پورغلام از شهرستانهای تهران رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.

در ماده پارالل، آیسان ناصری از شهر تهران، مرضیه حسن نژاد از مازندران و فاطمه جراحیان از شهرستانهای تهران و در ماده پرش خرک، درسا نامجو از کرمان و حنانه کهنسال از شهر تهران مشترک اول و دنیا قانع از فارس دوم شدند.

در بخش تیمی نفرات پایه هشتم، ریحانه کهنسال و نساء کوکائی از شهر تهران اول ، آناهیتا رحمانی و آریانا محمدی از البرز دوم و مهسا داودی و حنانه یاقوتی از خرسان رضوی سوم شدند.

قهرمان قهرمانان این دوره از مسابقات به آناهیتا رحمانی از البرز، ریحانه کهنسال از شهر تهران و نساء کوکائی از شهر تهران و در ماده حرکات زمینی، مهسا داودی از خراسان رضوی، ریحانه کهنسال در شهر تهران ونسا کوکائی از شهر تهران اول تا سوم اعلام شدند.

در ماده موازنه، آناهیتا رحمانی از البرز ،ریخحانه کهنسال از شهرتهران و مهسا نقی پور از آذربایجان شرقی و در ماده پارالل ، نساء کوکائی از شهرتهران،زهرا یارمحمدی از مازندران و حنانه یاقوتی از خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

در پرش خرک، آناهیتا رحمانی از البرز، محدثه انوری از آذربایجان شرقی دوم و مهسا داودی از خراسان رضوی، هانیه زرگرانی از شهرستانهای تهران به صورت مشترک سوم شدند و در بخش تیمی نفرات پایه هفتم، یانا وحدت و پارمین روح بخشی از شهر تهران اول، عسل شاملوو ساینا صف شکن از البرز دوم و هنگامه هادیانی و لعیا محرابی از خراسان رضوی سوم شدند.

قهرمان قهرمانان نیز یانا وحدت از شهر تهران ، پارمین روح بخشی از شهر تهران و عسل شاملو از البرز رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند و در ماده حرکات زمینی، پارمین روح بخشی از شهر تهران ، هنگامه هادیانی از خراسان رضوی و شیدا حیدری از شهرستانهای تهران رتبه های برتر را کسب کردند.

در ماده موازنه، فاطمه السادات تهامی از کرمان اول، پریا نریمانی از آذربایجان شرقی دوم و ژینا کمانگراز کردستان و هنگامه

هادیانی از خراسان رضوی به صورت مشترک سوم شدند و در ماده پارالل ، یانا وحدت از شهر تهران، عسل شاملو از البرز و شیدا حیدری از شهرستانهای تهران به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در ماده پرش خرک ، فاطمه السادات تهامی از کرمان، یانا وحدت از شهر تهران، پارمین روح بخشی شهرتهران اول تا سوم شدند.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد