سونی نرم‌افزار Xperia Lounge را غیر فعال می‌کند


سونی نرم‌افزار Xperia Lounge را غیر فعال می‌کند

شرکت سونی طی اعلامیه‌ای رسمی اعلام کرد که نرم‌افزار Xperia Lounge تا پایان ماه آگوست از دسترس خارج خواهد شد.

سونی نرم‌افزار Xperia Lounge را غیر فعال می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی یکی از شرکت‌های قدیمی سازنده تلفن همراه است که برخی از گوشی‌های این شرکت توانستند فروش نسبتا خوبی داشته باشند. گوشی‌های این شرکت برنامه‌های پیش‌فرضی را نصب شده بر روی خود دارند که برخی از آن‌ها هیچ استفاده‌ای برای کاربر ندارد و فقط در تلفن همراه کاربر، فضایی را اشغال می‌کند. یکی از برنامه‌های انحصاری شرکت سونی Xperia Lounge نام دارد که در آن آخرین اخبار، تخفیفات مربوط به محصولات این شرکت، برخی آموزش‌ها و بعضی از محصولات شرکت سونی به فروش می‌رسد.

شرکت سونی به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا آخر ماه آگوست این برنامه را برای همیشه از دسترس خارج کند و از این برنامه دیگر پشتیبانی نکند. هر چند جای تعجب هم ندارد چرا که این برنامه انحصاری برای شرکت سونی هیچ درآمدی ندارد و وجود داشتن آن برای شرکت سونی چیزی جز ضرر نخواهد بود. از طرفی هم اگر کسی قصد خرید محصولا سونی داشته باشد، هرگز از برنامه Xperia Lounge خرید خود را انجام نخواهد داد.

سونی نرم‌افزار Xperia Lounge را غیر فعال می‌کند

از نظر شرکت سونی بهترین راه برای کاهش هزینه‌های اضافی این شرکت، از بین بردن برنامه‌هایی است که برای گوشی‌های هوشنمد این شرکت طراحی شده‌اند و در حال حاضر کمتر کسی از آن‌ها استفاده می‎‌کند. نرم‌افزار Xperia Lounge تنها برنامه‌ای نیست که این شرکت قصد دارد آن را حذف کند و پیش از این چندین برنامه دیگر توسط شرکت سونی از فهرست برنامه‌های انحصاری این شرکت حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اقدام تحسین برانگیز آمازون برای کمک به نیازمندان

هدف این برنامه در ابتدا عرضه تم‌های منحصر به فرد و تصاویر زمینه جذاب بود که پس از مدتی شرکت سونی تصمیم گرفت حوزه کاری این نرم‌افزار را افزایش دهد و برخی مسابقات و فروش محصولات خود را نیز به آن اضافه کرد. در حال حاضر کاربران هنگام ورود به این نرم‌افزار اعلامیه‌ای مهم دریافت خواهند کرد که خبر از حذف نرم‌افزار مذکور را تا پایان ماه آگوست می‌دهد.

انتهای پیام/

نرم افزار Xperia Lounge از دسترس خارج می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق