انتشار جزئیات از اولین بلندگوی قابل حمل Sonos +تصویر


شر کت Sonos قصد دارد اولین نسل از بلندگوهای قابل حمل خود را تا ماه آینده به بازار عرضه کند.

انتشار جزئیات از اولین بلندگوی قابل حمل Sonos +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین نسل از بلندگو‌‎های قابل حمل شرکت Sonos تا ماه آینده در اختیار علاقه‌مندان به گجت‌های هوشمند و به ویژه اسپیکرهای قابل حمل قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها از توانایی‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و ارتباط مناسبی را با کاربران برقرار می‌کند.

بیشتر بخوایند: ویژگی‌های نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ لو رفت

بلندگوهای قابل حمل در میان گجت‌های هوشمند از محبوبیت بسیار خوبی برخودار هستند و شرکت‌های فعال در زمینه تولید این دستگاه‌ها همواره سود مناسب را از فروش‌ آن‌ها بدست می‌آورند. این بازار گسترده و پرسود شرکت‌های زیادی را به سمت تولید این نوع از گجت‌های هوشمند ترغیب می‌کند. حتی شرکت‌های کمتر شناخته شده نیز برای جذب بیشتر کاربر به سمت خود، نسبت به تولید این دستگاه‌ها اقدام می‌کنند.

رونمایی از اولین نسل بلندگوهای هوشمند Sonos

شرکت Sonos نامی کمتر شنیده شده برای طرفداران اخبار فناوری است حال این شرکت قصد دارد با تولید اسپیکرهای هوشمند اعتبار بیشتری برای خود دست و پا کرده و بیش از گذشته در میان کاربران گجت‌های هوشمند شناخته شود. بلندگوهای قابل حمل Sonos دارای امکاناتی نظیر درگاه USB-C ، قابلیت ارتباط با دستیارهای هوشمند آمازون و گوگل و برد ارتباطی مناسبی برای اتصال به اینترنت WiFi است.

این بلندگو‌های به صورت ضد آب و ضد غبار طراحی شده‌اند و از همین رو می‌توانند همراهی سرگرم‌کننده و پرکاربرد برای سفرهای برون شهری باشند. به نظر می‌رسد شرکت Sonos با تجهیز بلندگوهای قابل حمل خود به امکانات و ویژگی‌هایی پیشرفته و برتر قصد رقابت با غول‌های فناوری را دارد.

انتشار جزئیات از اولین بلندگوی قابل حمل Sonos +تصویر

در حال حاضر شرکت‌های مطرحی هم‌چون سامسونگ و اپل سرمایه‌گذاری‌های مالی گسترده‌ای را در زمینه گجت‌های هوشمند انجام داد‌ه‌اند و هر سال میلیون‌ها دلار درآمد از این کالاهای پرتقاضا دارند. از همین رو بدون شک Sonos کار راحتی برای رقابت با این شرکت‌ها ندارد.

انتهای پیام/

شرکت Sonos تا ماه آینده بلندگوهای قابل حمل خود را معرفی می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران