یمنی‌ها پهپاد آمریکایی ام کیو 9 را منهدم کردند


یمنی‌ها پهپاد آمریکایی ام کیو 9 را منهدم کردند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن: موشکی که با آن این پهپاد آمریکایی هدف قرار گرفت از مدل موشک هایی است که داخل یمن توسعه یافته است

یمنی‌ها پهپاد آمریکایی ام کیو 9 را منهدم کردندبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سامانه دفاع هوایی نیروهای مسلح یمن یک فروند پهپاد آمریکایی مدل ام کیو 9 را در آسمان استان ذمار سرنگون کرد.
سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن اعلام سرنگونی پهپاد آمریکایی "ام کیو-9" با موشک مناسبِ پدافند هوایی نیروهای مشترک یمن در حریم هوایی استان ذمار گفت: موشکی که پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد, ساخت داخل است و به زودی در یک نشست خبری از آن رونمایی می شود.
وی افزود: ما به متجاوزان ائتلاف سعودی اعلام می کنیم, شرایط به گونه ای تغییر کرده است که هنگام فکر کردن به ورود به حریم هوایی یمن باید هزاران بار در محاسبات خود تجدید نظر کنند. آسمان یمن مانند گذشته به روی متجاوزان باز نیست و روزهای آینده با اقدامات غافلگیرکننده بزرگتری همراه خواهد بود. به فضل خداوند, نیروهای یمنی این توان را به دست آورده اند که شمار زیادی از هواپیماهای متخاصم را از ورود به حریم هوایی یمن باز دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...