فرمانده بسیج ادارات سپاه محمد رسول الله (ص): پرورش کارمند در تراز انقلاب اسلامی در اولویت است


فرمانده بسیج ادارات سپاه محمد رسول الله (ص): پرورش کارمند در تراز انقلاب اسلامی در اولویت است

اهواز - ایرنا- فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: پرورش کارمند در تراز انقلاب اسلامی برای مبارزه با فساد و همچنین تشکیل دولت اسلامی در اولویت است.

سید حمیدرضا قریشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان دشت آزادگان اظهار داشت : رهبر معظم انقلاب سال های گذشته فرمودند که ما مرحله انقلاب و برقراری نظام را طی کردیم اما دولت اسلامی ، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را نیز باید پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در حال حاضر در مرحله ایجاد دولت اسلامی هستیم و با توجه به اینکه سرمایه اصلی یک دولت اسلامی نیروی انسانی است ، در بسیج وزارتخانه ها و ادارات پرورش کارمند تراز انقلاب اسلامی را کلید زده ایم.

فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: نخستین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی در روز چهارم شهریور ماه به مناسبت روز کارمند برگزار می شود تا بتوانیم ویژگی هایی را برای یک کارمند تراز انقلاب تعریف کنیم .

وی تصریح کرد: در این همایش از تمبر کارمند تراز اسلامی نیز رونمایی می شود و ویژگی های مدنظر به وزارتخانه ها و ادارات ابلاغ می شود .

قریشی بیان کرد: بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها هم پای قوه قضاییه برنامه های جدیدی را برای مبارزه با فساد اداری آغاز کرده‌ و یکی از روزهای هفته دولت را نیز به نام امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: تقویت روحیه مطالبه گری نیروهای بسیج در ادارات به عنوان پشتوانه های ملت از اقداماتی است که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته تا مردم بدانند که بسیج به دنبال عدالت خواهی است.

پیشرفت ۳۰ درصدی منازل احداثی در دشت آزادگان

وی همچنین به تعمیر و احداث منازل آسیب دیده از سیل در شهرستان دشت آزادگان اشاره کرد و گفت: سپاه محمد رسول الله ( ص) از ابتدای وقوع سیل در منطقه دشت آزادگان نیروهای خود را به این منطقه اعزام کرد و در زمینه بازسازی و تعمیر وارد عمل شد .

وی افزود: بسیج ادارات سپاه محمد رسول الله(ص) نیز بنابر وظیفه ذاتی خود با جمع آوری مبالغ قابل توجهی از سطح ادارات استان تهران کار احداث ۱۰ واحد مسکونی تخریب شده در این شهرستان را بر عهده گرفته است .

فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: عملیات تخریب، زیر سازی، سنگ چینی، دیوارچینی، سقف و آجرکاری از سه هفته گذشته آغاز شده و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

قریشی تصریح کرد : همچنین خانواده های دارای بیماران خاص در شهرستان دشت آزادگان شناسایی شدند و اقلام مختلفی از طرف بسیج ادارات استان تهران بین آنها توزیع شده است.

۹۵۹۴/۶۰۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا