نسخه ریمستر شده بازی Commandos 2 در راه است


نسخه ریمستر شده بازی Commandos 2 در راه است

شرکت Yippee Entertainment اعلام کرد که نسخه ریمستر شده بازی Commandos 2 در اواخر سال جاری وارد بازار می‌شود.

نسخه ریمستر شده بازی Commandos 2 در راه استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند سالی است توسعه دهندگان عناوین رایانه‌ای به جای عرضه عناوین استراتژی ترجیح می‌دهند عناوین سوم شخص را طراحی کنند. از مشهورترین و پرطرفدارترین عناوین استراتژی قدیمی می‌توان به عنوان جنگ‌های صلیبی، جنرال و عنوان پرطرفدار کماندو اشاره کرد. این عنوان یکی از عناوین چالش برانگیز رایانه‌ای بود که در سال ۲۰۰۱ برای رایانه‌های شخصی و سایر کنسول‌ها عرضه شد و کاربر از طریق موس بازی را هدایت می‌کرد. شرکت سازنده این عنوان اخیرا اعلام کرده که از آنجایی که این بازی دارای طرفداران بسیار زیادی است و همچنین درخواست‌‎های زیادی مبنی بر بازسازی این عنوان برای تبلت به شرکت آن‌ها رسیده است، این شرکت در اواخیر سال جاری قصد دارد بازی Commandos 2 را برای آیپد و سایر کنسول‌ها عرضه کند.

نسخه ریمستر شده بازی Commandos 2 در راه است

نسخه‌ای که قرار است برای Ipad عرضه شود یک نسخه کاملا ریمستر شده از بازی خواهد بود که گرافیک آن HD بوده و گیمر با دیدن آن احساس خواهد کرد که این بازی به تازگی طراحی شده است. نسخه اصلی این بازی به دست استودیو Pyros ساخته شد، اما نسخه ریمستر شده این بازی توسط استودیو Yippee Entertainment طراحی خواهد شد، طبق اعلام این شرکت، بازی مذکور قرار است برای کنسول‌های PS4، Xbox One، پلتفرم رایانه، تبلت‌های ios و همچنین تبلت‌های اندرویدی در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید: معرفی آخرین عضو مجموعه خاص دسته‌های پلی‌استیشن ۴ +تصویر

این بازی روایتگر داستانی ساده درباره جنگ جهانی دوم است و داستان نیروهای بریتانیایی در جنگ جهانی را به نمایش می‌گذارد. ظاهرا شرکت Yippee Entertainment علاوه بر بالا بردن این عنوان، به آن هوش مصنوعی نیز اضافه کرده که کار آن آموزش این بازی به افرادی است که تا به حال هیچ کدام از نسخه‌‎های این مجموعه را اجرا نکردند. فعلا درباره عرضه نسخه ریمستر شده عنوان Commandos 1 حرفی از سوی شرکت سازنده منتشر نشده است و باید دید آیا این شرکت نسخه جدیدی از بازی Commandos 1 وارد بازار خواهد کرد یا قرار است این بازی به طور کامل فراموش شود.

انتهای پیام/

نسخه جدید بازی Commandos 2 در حال ساخت است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...