تمجید یورگن کلوپ از مهاجمان لیورپول


یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با تمجید از سه مهاجمش صلاح، فیرمینو و سادیو مانه می‌گوید از اینکه این سه مهاجم را در اختیار دارد خدا را شاکر است. نوشته تمجید یورگن کلوپ از مهاجمان لیورپول اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تمجید یورگن کلوپ از مهاجمان لیورپول

کلوپ: خدا را شکر که این سه مهاجم را دارم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۷
تمجید یورگن کلوپ از مهاجمان لیورپول

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با تمجید از سه مهاجمش صلاح، فیرمینو و سادیو مانه می‌گوید از اینکه این سه مهاجم را در اختیار دارد خدا را شاکر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلوپ ، سرمربی لیورپول بعد از پیروزی ۲-۱ تیمش مقابل ساوتهمپتون که با دو گل سادیو مانه و روبرتو فیرمینو به دست آمد از سه مهاجم اصلی خود صلاح، فیرمینو و مانه تمجید کرده و می‌گوید از اینکه سه مهاجم توانمند مثل آنها را در اختیار دارد خدا را شاکر است.

کلوپ بعد از پیروزی ۲-۱ شاگردانش مقابل ساوتهمپتون در دومین بازی فصل جدید لیگ برتر برای مرسی‌سایدی‌ها به وبسایت باشگاه گفت:

” من در زندگی‌ام بارها پیش آمده که بازیکنانی استثنایی در اختیار داشته‌ام و آنها بازیکنانی فوق‌العاده بودند، ولی فوتبالیست‌هایی در کلاس جهانی نبودند. ولی حالا خدا را شکر بازیکنانی در کلاس جهانی دارم که می‌توانند نتیجه بازی‌ها را تغییر دهند”.

کلوپ سرمربی لیورپول در ادامه گفت:

” سادیو مانه، بابی فیرمینو و محمد صلاح، آنها واقعا خارق‌العاده هستند. در بازی با ساوتهمپتون آنها دائما دروازه حریف را تهدید می‌کردند و درخشش آنها بود که بازی را به سود ما تغییر داد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها