توزیع 300 هزار پرس غذا در دهه ولایت و امامت


توزیع 300 هزار پرس غذا در دهه ولایت و امامت

حجت الاسلام احمدی به برنامه‌های اطعام در دهه ولایت و امامت اشاره کرد و گفت: طبق اعلام ظرفیت شهرستان‌ها 250 هزار پرس غذا بنا بوده است که بین اقشار مختلف مردم و نیازمندان توزیع شود اما با توجه به همت خیرین این تعداد به 300 هزار پرس غذا افزایش یافت.

حجت‌الاسلام‌ «وحید احمدی» با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه ولایت و امامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز،گفت: برنامه‌های این مجموعه از تاریخ 12 مردادماه با عنوان قرآن ناطق و کوثر قرآن کلید خورده است.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان فارس در ادامه به برنامه‌های اطعام در دهه ولایت و امامت اشاره کرد و افزود: طبق اعلام ظرفیت شهرستان‌ها 250 هزار پرس غذا بنا بوده است که بین اقشار مختلف مردم و نیازمندان توزیع شود اما با توجه به همت خیرین این تعداد به 300 هزار پرس غذا افزایش یافت.

وی به دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت در سطح استان و شهر شیراز اشاره و تصریح کرد: برگزاری اجلاس جامعه روحانیت شیراز در محل بنیاد غدیر، رونمایی از خطبه غدیر توسط هنرمندان با سه خط، انجام شد و همچنین رونمایی از جشنواره شعر غدیر به‌صورت دائمی در فارس نیز ازجمله برخی از ویژه‌برنامه‌های برگزارشده در دهه ولایت و امامت در فارس است.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: حدود 17 هزار توزیع خطبه غدیر، زیارت غدیریه، ویژه‌نامه و طراحی پوستر در سطح استان انجام‌شده است

وی خاطرنشان کرد: در کنار مراسم‌های جشن غدیر، ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان و مسابقات فرهنگی نیز انجام‌شده است که هدایای ویژه‌ای به افراد برتر اهداشده است.

دبیر اجرایی دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان فارس در پایان اضافه کرد: 810 ویژه‌برنامه در سراسر استان در دهه ولایت و امامت برگزار و اجراشده است.

پایان پیام/663

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت