نورافکن در دفتر باشگاه؛/ امید بالاخره با شال سپاهان (عکس)


بازیکن فصل گذشته استقلال تهران، به صورت رسمی به تیم فوتبال سپاهان پیوست تا فصل آینده با پیراهن زرد در میادین دیده شود.

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن در ابتدای لیگ هجدهم به تیم فوتبال شالروآ پیوست ولی به دلیل اینکه فرصت بازی به او نمی رسید، در میانه فصل به تیم استقلال بازگشت و برای این تیم در نیم فصل دوم 9 بار به میدان رفت.


با پایان فصل صحبت های زیادی در مورد ادامه حضور نورافکن در استقلال شنیده می شد ولی در نهایت هافبک تدافعی و مدافع چپ سابق استقلالی ها به باشگاه خود در بلژیک بازگشت.


این بازگشت هم البته زیاد طولانی نشد و نورافکن بار دیگر به ایران بازگشته تا اینبار زیر نظر امیرقلعه نویی بازی کند که چند سال پیش، فرصت حضورش را در تیم بزرگسالان استقلال فراهم کرده بود و در لیگ نوزدهم به مدت یک فصل و به صورت قرضی‌ با پیراهن زرد سپاهان بازی خواهد کرد.


بازیکن 22 ساله تیم فوتبال سپاهان اما کار آسانی برای رسیدن به ترکیب اصلی ندارد؛ او در پست دفاع چپ سعید آقایی و شایان مصلح را به عنوان رقبای خود می بیند و در پست هافبک تدافعی نیز دست امیرقلعه نویی حتی بازتر از فصل گذشته است و او بازیکنانی نظیر کومان، کیانی، کریمی، نویدکیا، نقی زاده، مسلمان و بحیرایی را در اختیار دارد؛ بی شک اضافه شدن نورافکن رقابت برای رسیدن بازیکنان به ترکیب اصلی را دشوارتر از گذشته خواهد کرد.

نورافکن پس از اینکه خبر حضورش در سپاهان رسمی شد، با انتشار پستی در اینستاگرام ابراز امیدواری کرد تا بهترین بازی هایش را برای سپاهان انجام دهد.

نورافکن در دفتر باشگاه؛/ امید بالاخره با شال سپاهان (عکس)

نورافکن در دفتر باشگاه؛/ امید بالاخره با شال سپاهان (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا