250 سبد غذایی در بین مادران باردار سروآبادی توزیع شد


250 سبد غذایی در بین مادران باردار سروآبادی توزیع شد

سنندج - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد از توزیع 250 سبد غذایی بین مادران باردار این شهرستان با هدف ارتقای سلامت تغذیه ای خبر داد.

دکتر معروف احمدی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس تفاهم نامه‌ای که بین بنیاد علوی و وزارت بهداشت و درمان منعقد شده است، سبد غذایی در بین مادران باردار و شیرده توزیع می‌شود.

وی افزود: در این راستا مراکز بهداشتی و درمانی سروآباد نسبت به شناسایی و معرفی مادران باردار و شیرده اقدام کردند و سبد غذایی در بین ۲۵۰ مادر باردار و شیرده در محل بیمارستان شهید چمران توزیع شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد یادآور شد: سبد غذایی توزیع شده شامل اقلامی نظیر برنج، ماکارونی، مرغ، روغن، لوبیا چیتی، نخود، لوبیا قرمز، بلغور جو، لپه، عدس و سویا است که هر ۲ ماه یکبار توزیع می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سلامت تغذیه مادران باردار و شیرده بیان کرد و گفت: در اجرای این طرح مادران باردار به مدت ۱۲ ماه می توانند از سبد غذایی بهره مند شوند.

احمدی وجود بنیاد علوی در شهرستان سرواباد را یک فرصت دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد در تمامی بخش های مختلف از جمله عمران، پیشرفت و آبادانی، بهداشت و درمان، آموزشی و خدماتی از ظرفیت بنیاد علوی در راستای رفع محرومیت زدایی این شهرستان بهره بگیریم.

۷۳۵۴ / ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان