جنگل‌های بلوط ایذه طعمه حریق شد


جنگل‌های بلوط ایذه طعمه حریق شد

حوادث رکنا: رییس اداره حفاظت محیط زیست ایذه از وقوع آتش سوزی در 150 هکتار از جنگل‌های بلوط ایذه در منطقه حفاظت شده شیمبار خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، عباس سلطانی رییس اداره حفاظت محیط زیست ایذه گفت: در چند نقطه از کوه گَزیر در ارتفاعات اطراف امامزاده سلطان ابراهیم (ع) شعله‌ور شده بود.

وی افزود: نیرو‌های محیط زیست در منطقه حضور پیدا کردند و به کمک نیرو‌های محیط زیست و منابع طبیعی اندیکا مشغول خاموش‌کردن این آتش شدند، اما متاسفانه دوباره این آتش شعله‌ور می‌شد.

سلطانی بیان داشت: با کمک نیرو‌های منابع طبیعی ایذه و اندیکا موفق شدیم بالاخره این آتش سوزی را مهار کنیم، اما در این مدت حدود ۱۵۰ هکتار از جنگل‌های بلوط این منطقه گرفتار آتش سوزی شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست ایذه تصریح کرد: کوه گزیر و ارتفاعات اطراف آن زیر مجموعه منطقه حفاظت شده شیمبار اندیکا هستند، ولی در محدوده جغرافیایی ایذه قرار گرفته‌اند که در نقطه‌ای بسیار سخت گذر قرارگرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: برای رسیدن به آن باید به وسیله قایق از رودخانه کارون مقطع امامزاده سلطان ابراهیم (ع) به سمت دریاچه سد شهید عباسپور حرکت کرده و بعد از پیاده شدن از قایق، بقیه راه را به صورت پیاده طی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !