گوشی Realme 5 و Realme 5 pro از راه رسیدند


رسانه کلیک – گوشی Realme 5 و Realme 5 Pro با دوربین چهارگانه روانه بازار می شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات فنی این محصولات را با یکدیگر بررسی کنیم. گوشی Realme 5 و Realme 5 Pro، جدیدترین اسمارت فون های شرکت نوپای چینی هستند که به زودی و با قیمت گزافی […] نوشته گوشی Realme 5 و Realme 5 pro از راه رسیدند اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار...

رسانه کلیک – گوشی Realme 5 و Realme 5 Pro با دوربین چهارگانه روانه بازار می شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات فنی این محصولات را با یکدیگر بررسی کنیم.

گوشی Realme 5 و Realme 5 pro از راه رسیدندگوشی Realme 5 و Realme 5 pro از راه رسیدندگوشی Realme 5 و Realme 5 pro از راه رسیدندگوشی Realme 5 و Realme 5 pro از راه رسیدندگوشی Realme 5 و Realme 5 pro از راه رسیدندگوشی Realme 5 و Realme 5 pro از راه رسیدند

گوشی Realme 5 و Realme 5 Pro، جدیدترین اسمارت فون های شرکت نوپای چینی هستند که به زودی و با قیمت گزافی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند. این گوشی ها مجهز به دوربین چهارگانه، چیپست های جدید و باتری های قدرتمند هستند. در ادامه سایر مشخصات فنی و ظاهری این محصولات را با یکدیگر مرور می کنیم.

مشخصات گوشی Realme 5

نسخه Realme 5 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح HD+ (1600×720 پیکسل) است. این دستگاه مجهز به پردازنده اسنپدراگون 665 بوده و با ظرفیت های 32/3 گیگابایت، 64/4 گیگابایت و 128/4 گیگابایتی عرضه می شود. این گوشی همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت میکرو SD و یک سیم کارت اضافه را دارد. بنابراین کاربر می تواند حافظه اصلی را تا 265 گیگابایت افزایش داده و در عین حال، از فناوری VoLTE دوگانه نیز استفاده کند.

گوشی Realme 5 شامل یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی بوده و دارای سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 119 درجه FoV، سنسور 2 مگاپیکسلی با فاصله فوکوس 4 سانتیمتری و یک سنسور عمقی است. یک دوربین سلفی با کیفیت 13 مگاپیکسل نیز در بریدگی بالای صفحه به چشم می خورد. این گوشی از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد، اما قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع را ندارد. این محصول در تاریخ 27 اوت و با رنگ های آبی و صورتی روانه بازار می شود. قیمت اولیه در نظر گرفته شده برای آن نیز حدودا 9.999 روپیه است.

گوشی Realme 5 و Realme 5 pro از راه رسیدندگوشی Realme 5 و Realme 5 pro از راه رسیدندگوشی realme-5

مشخصات گوشی Realme 5 Pro

گوشی Realme 5 Pro دارای صفحه نمایش کوچک تر و وزن کمتر است، اما ویژگی های داخلی آن بهتر و قوی تر شده است. Realme 5 Pro از صفحه نمایش 6.3 اینچی با نسبت تصویر 19.5:9 و وضوح FHD+ بهره می برد. انرژی آن نیز به وسیله یک باتری 4035 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. در نسخه Pro، حافظه رم و حافظه داخلی بهبود یافته است. این گوشی با ظرفیت های مختلف 64/4، 64/6 و 128/8 گیگابایت در دسترس کاربران قرار می گیرد.

وظیفه پردازش گوشی بر عهده چیپست اسنپدراگون 712 بوده و چیدمان دوربین در پنل پشتی، تقریبا مشابه با نسخه معمولی است، با این تفاوت که Realme 5 Pro به جای سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، از سنسور IMX586 48 مگاپیکسلی سونی استفاده می کند. دوربین سلفی نیز مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 است. خوشبختانه گوشی Realme 5 Pro بر خلاف نسخه معمولی، از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند. این دستگاه در تاریخ 4 سپتامبر، در رنگ های آبی و سبز و با قیمت اولیه 13.999 روپیه (195 دلار) به بازار عرضه می شود.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟