انجام بیش از 64 هزار مورد بازرسی از اصناف آذربایجان‌غربی


انجام بیش از 64 هزار مورد بازرسی از اصناف آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 64 هزار و 211 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی، عمده و خرده فروشی، انبار و سردخانه‌های استان صورت گرفته است.

محمد دهقان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ۱۱ هزار و ۹۱۱ مورد مربوط به تولیدی‌های صنفی و غیرصنفی، چهار هزار و ۹۱ مورد مربوط به عمده فروشی‌ها، ۳۷ هزار و ۳۳۹ مورد مربوط به خرده فروشی‌ها، ۲ هزار و ۱۲۹ مورد مربوط به انبار و سردخانه‌ها، هشت هزار و ۷۲۲ مورد مربوط به واحدهای خدماتی و ۱۹ مورد مربوط به شرکت‌های خدماتی بوده است.
وی ادامه داد: برای این تعداد، سه هزار و ۸۶۵ مورد پرونده تخلف تشکیل شده است.
وی اظهار داشت: برای این تعداد پرونده نیز ۲۶۱ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال جریمه پیشنهاد و به اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی ارسال شده است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: طی این مدت یک‌هزار و ۸۷۲ مورد شکایت‌های واصله مردمی قابل پیگیری نیز وجود داشت که از این تعداد یک‌هزار و ۸۳ مورد مربوط به گزارش‌های مردمی و ۷۸۹ مورد مربوط به ناظران افتخاری است.
«دهقان» اضافه کرد: از مجموع گزارش‌های دریافتی نیز یک‌هزار و ۵۷۴ مورد با ۸۴ درصد گزارش کالایی و ۲۹۸ مورد با ۱۶ درصد گزارش خدماتی را شامل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه چهار درصد از واحدهای صنفی کشور در این استان قرار دارد، گفت: ۱۰۳ هزار و ۳۹۱ واحد دارای پروانه در این استان در حال حاضر فعالیت می‌کند.
دهقان ادامه داد: ۲۰ هزار و ۵۶۷ مورد از اصناف فعال در بخش تولیدی، ۴۹ هزار و ۹۷۱ واحد در بخش توزیعی، ۱۳ هزار و ۶۴۹ واحد در بخش خدماتی و ۱۹ هزار و ۱۹۷ واحد نیز در بخش خدمات فنی فعالیت می‌کنند.
۱۴۱ بازرس برای بررسی وضعیت فعالیت اصناف در آذربایجان‌غربی فعال است.
۹‪۹۱۸/۶۱۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا