کلوپ: بایرن و بوندسلیگا از انتقال کوتینیو سود خواهند کرد


کلوپ: بایرن و بوندسلیگا از انتقال کوتینیو سود خواهند کرد

تهران- ایرنا- «یورگن کلوپ» با ابراز اطمینان از درخشش «فیلیپه کوتینیو» در بایرن مونیخ از دلیل پشت پرده باشگاه لیورپول برای اقدام نکردن در جهت بازگشت مرد برزیلی به آنفیلد پرده برداشت.

انتقال کوتینیو به قهرمان بوندسلیگا روز گذشته رسمی و مهاجم برزیلی با قراردادی قرضی و بند خرید دائمی به مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو برای یک فصل راهی مونیخ شد.

گمامه زنی ها پیش از این انتقال، از احتمال بازگشت مرد ۲۷ ساله به لیورپول حکایت داشت؛ جایی که وی پیش از پیوستن به بارسا برای پنج فصل در آن درخشید.

در این بین، سرمربی اسبق دورتموند و کنونی لیورپول در مصاحبه ای گفت که قهرمان لیگ قهرمانان برای خرید کوتینیو استطاعت مالی نداشته و قادر نبوده ۸.۵ میلیون یورو انتقال قرضی وی به علاوه دستمزد را تامین کند، کاری که بایرن موفق به انجام آن شد.

کلوپ در این خصوص اظهار داشت: شاید عجیب به نظر برسد اما ما نمی توانستیم از عهده مخارج کوتینیو بر بیاییم و پیش تر پولی را که بابت وی دریافت کرده بودیم را در بازار خرج کردیم.

وی ادامه داد: او بازیکن بزرگ و پسر فوق العاده ای است. تمایلی به فروش او نداشتیم اما حقیقت این است که بارسلونا با پول ما را مجبور به این کار کرد؛ کوتینیو بازیکنی است که می تواند بازی را به نفع شما عوض کند، این موضوع برای دورتموند خوشایند نیست اما هم بایرن و هم بوندسلیگا از این انتقال سود خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا