«گربه سیاه» بهرام رادان درباره چیست؟


«گربه سیاه» بهرام رادان درباره چیست؟ نوشته «گربه سیاه» بهرام رادان درباره چیست؟ اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

سینماآنلاین نوشت: کریم ‌محمدامینی با اشاره به موضوع جدیدترین ساخته‌اش که قرار است بهرام رادان تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشته باشد، گفت: کم‌تر فیلمی در سینمای ایران به این موضوع پرداخته است.

«گربه سیاه» بهرام رادان درباره چیست؟

«گربه سیاه» بهرام رادان درباره چیست؟کریم ‌محمدامینی درباره جدیدترین ساخته‌اش که قرار است بهرام رادان تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشته باشد، گفت: «موضوع فیلم «گربه سیاه» درباره معضلات جوانان و امید دادن به این نسل است.»

او گفت: «نویسندگی این فیلم را علی اصغری برعهده داشته که چندین‌بار بازنویسی شده و بعد از سال‌ها که کمتر فیلمی به این موضوع پرداخته، ما قصد داریم فیلمی درباره نوسانات و بالا و پایین رفتن زندگی جوانان مقابل دوربین ببریم.»

امینی با بیان اینکه به زودی فیلم «گربه سیاه» وارد پیش تولید می‌شود، گفت: «هنوز با هیچ بازیگری برای حضور در این فیلم صحبت نکرده‌ایم.»

فیلم‌نامه‌ «گربه سیاه» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان، کارگردانی کریم محمد امینی و نویسندگی علی اصغری به تازگی از سوی شورای پروانه ساخت اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی مجوز ساخت دریافت کرده است.

کریم امینی (کریم محمدامینی) بازیگر و کارگردان ۳۳ ساله، نوه‌ خسرو محمدامینی از بازیگران شناخته شده تئاتر است. وی فعالیت کارگردانی سینمایی خود را با فیلم «دشمن زن» در سال ۱۳۹۶ آغاز کرد.

۲۵۸۲۵۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟