ترافیک پرحجم در محورهای شمالی کشور


ترافیک پرحجم در محورهای شمالی کشور

تهران - ایرنا- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: مسیر تردد وسایل نقلیه در محورهای جاده چالوس و هراز سنگین اما به آرامی در حال جریان است.

سرهنگ «نادر رحمانی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تعطیلات، در خروجی کلانشهرها و محورهای تهران به سمت شهرهای زیارتی و سیاحتی، شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی افزود: برابر تصاویر دریافتی از دوربین های کنترل جاده ای کشور؛ در محور هراز مسیر جنوب به شمال پیست آبعلی و گالری امام زاده هاشم ترافیک سنگین و محدوده های تونل تکاوک، گردنک، شنگل ده و تونل وانه و لاریجان هم از ترافیک نیمه سنگ برخوردار است.

رحمانی با بیان این که مسیر جنوب به شمال کرج چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر هفت ترافیک سنگین است، افزود: در محدوده سد کرج، آسارا، تونل شماره پنج، آدران، گچ سر، سه راهی دیزین، تونل کندوان و سیابیشه هم ترافیک پرحجم و سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده های شهر دماوند، گیلاوند و سواد کوه ترافیک نیمه سنگ و سنگین است. همچنین جنوب به شمال جاده قزوین- رشت محدوده شهرهای رودبار، لوشان و منجیل ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی افزود: در محورهای آزاد راه تهران -کرج. کرج تا پل کلاک و پل فردیس هم ترافیک نیمه سنگین است. همچنین مسیر قزوین پل فردیس تا پل شهید کلانتری، مهرشهر و پل حصارک هم در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه تا کنون در این محورها مداخلات جوی مشاهده نمی شود، پیش بینی کرد در ساعات آینده بر میزان ترافیک وسایل نقلیه در این محورها بخصوص محورهای شمالی خروجی تهران افزوده شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا توصیه کرد: هموطنانی که قصد عزیمت از این مسیرها را دارند حتما قبل سفر با شماره تلفن ۱۲۰ و یا ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند و از مسیرهای تردد خود اطلاع حاصل کنند.

وی اظهارداشت: فعلا هیچ گونه محدودیتی در جاده های کشور از سوی پلیس راهور اعمال نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین