بخشیدن قاتل زیر چوبه دار در زندان خوی


حوادث رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خوی از نجات یک قاتل قبل از اجرای حکم قصاص از چوبه دار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، وی گفت: محکوم بر اساس احکام صادره و با تأیید دیوان عالی کشور به جهت ارتکاب قتل مرحوم به قصاص نفس محکوم شده بود که‌ توسط اولیای دم پرونده بخشیده شد.

دادستان عمومی و انقلاب خوی افزود: قاتل در سال ۱۳۹۱ و در پی اختلاف محلَی بین روستای خاکمردان و شهر دیزج دیز خوی وسیله اسلحه کلاشینکف، جوان ۲۰ ساله‌ای را به قتل رسانیده بود.

صمدزاده اظهار کرد: با تلاش‌های مستمر و شبانه روزی این دادستانی و کارگروه صلح و سازش و بهره گیری از ظرفیت زندان و ریش سفیدان و معمدین محلَی، به لطف خداوند متعال و در حین اجرای حکم قصاص نفس و زیر چوبه دار، به لطف، مساعی و تلاش‌های معمول به ثمر نشست و اولیای دم از قصاص نفس قاتل فرزند خویش منصرف و رضایت کتبی بی قید و شرط خود را اعلام و عملیات اجرای قصاص نفس متوقف گردید.

وی گفت: در طی ماه اخیر این پنجمین مورد از پرونده‌های قتل عمد (قصاص نفس) بود که در جریان اجرای حکم قصاص نفس، تلاش‌های دادستانی و کارگروه صلح و سازش به بار نشسته و منتهی به اخذ رضایت می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب خوی همچنین از ادامه تلاش‌های کارگروه اخذ رضایت برای سایر پرونده‌های قتل عمد (قصاص نفس) خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام