ارادت قلبی ام به امام علی (ع) را در نگارش خطبه غدیر به کار گرفتم/موضوع کارهای بعدی هم علوی است


ارادت قلبی ام به امام علی (ع) را در نگارش خطبه غدیر به کار گرفتم/موضوع کارهای بعدی هم علوی است

احمد عبدالرضایی گفت:نگارش خطبه غدیر یک کار سفارشی بود و ارادت قلبی ام به امام علی (ع) را در این خطبه به کار گرفتم.

ارادت قلبی ام به امام علی (ع) را در نگارش خطبه غدیر به کار گرفتم/موضوع کارهای بعدی هم علوی استاحمد عبدالرضایی خوشنویس که جدیدا ششمین جایزه هنری غدیر را دریافت کرده است درباره نگارش خطبه غدیر خم به خبرنگارحوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نگارش خطبه غدیر یک کار سفارشی بود. همه ما مسلمان و در درجه بعد شیعه هستیم، مطمئنا وقتی می‌خواهیم کاری را شروع کنیم در نظر می‌گیریم که این کار برای چه کسی است؛ با توجه به ارادت قلبی ام به حضرت امیرالمومنین (ع)، هر آنچه در توان داشتم را در نگارش خطبه غدیر به کار گرفتم.

کاتب قرآن کریم با بیان اینکه هنگام تدریس بیشتر احادیث حضرت علی (ع) را نگارش می کنم، گفت: آثار علوی من در بیشتر نمایشگاه‌های داخلی به نمایش درآمده است، در خارج از کشور برای جلوگیری از ایجاد تفرقه بین اهل تسنن و تشیع برگزاری این نمایشگاه‌ها با محدودیت روبه رو است.

عبدالرضایی ادامه داد: من با موضوع ائمه، خلق اثر کرده ام اما اتود کار‌هایی که هنوز اجرا نکرده ام هم علوی است.

گفتنی است احمد عبدالرضایی متولد ۱۳۳۸ شهر اراک است که خوشنویسی را از دبستان آغاز کرده است؛ در سال ۵۸ مدرک ممتاز را از انجمن خوشنویسان دریافت و تاکنون هم خوشنویسی را در شهر‌های مختلف تدریس کرده است.

کتابت قرآن کریم، خطبه غدیر، خطبه فدکیه، ادعیه و احادیث، کتیبه مساجد و حسینیه، کتیبه بیست هزار متری در مصلای تهران، امام خمینی (ره)، حرم حضرت معصومه (س)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و سایر اماکن مذهبی را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟