ایجاد سامانه‌های الکترونیکی به کاهش اتلاف وقت مردم کمک می‌کند


ایجاد سامانه‌های الکترونیکی به کاهش اتلاف وقت مردم کمک می‌کند

رئیس سازمان فناوی اطلاعات در خصوص الکترونیکی شدن سامانه‌های دولتی و چالشی که در این مسیر وجود دارد توضیح داد.

ایجاد سامانه‌های الکترونیکی به کاهش اتلاف وقت مردم کمک می‌کندبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات درباره الکترونیکی شدن سامانه‌های دولتی توضیح داد: خوشبختانه توانسته‌ایم قسمت زیادی از مسیر را پیش ببریم و در مورد موضوعاتی که برای مردم هم جذابیت دارد و هم جزو دغدغه‌های آنان است، با ایجاد این سامانه‌های الکترونیکی به کاهش اتلاف وقت آن‌ها کمک کنیم.

وی افزود: با وجود آن که بسیاری از نهادها به دنبال الکترونیکی شدن و شفافیت موضوعات فعالیتشان هستند، برخی افراد و گروه‌ها نیز وجود دارند که از عدم شفافیت سود می‌برند. درباره این افراد و گروه‌ها نام هیچ سازمان و نهادی را نمی‌برم اما این یک واقعیت است که برخی از همین راه کسب درآمد می‌کنند.

معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه گفت: باید چنین چالشی را بپذیریم و به همین دلیل ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برای رفع این چالش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌نه فقط ‌وزارت ارتباطات بلکه نهادهای دیگر نیز همکاری داشته باشند.

لازم به ذکر است‌ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ‌‌‌‌‌‌پروژه دولت الکترونیک را به منظور هوشمندسازی و شفافیت فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادها پیگیری می‌کند و تاکنون نیز توانسته این پروژه را تا حد زیادی پیش ببرد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم