یک نماینده دموکرات دیگر از طرح استیضاح ترامپ حمایت کرد


بن ری لوجان: انفعال ترامپ، انتخابات، امنیت ملی و دموکراسی ما را به خطر می‌اندازد.

یک نماینده دموکرات دیگر از طرح استیضاح ترامپ حمایت کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، تلاش‌ها برای برکناری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه افزایش یافت و بن ری لوجان از قانونگذاران دموکرات مجلس نمایندگان اعلام کرد از بررسی طرح استیضاح ترامپ حمایت می‌کند.
پایگاه اینترنتی آمریکایی پولیتیکو نوشت: لوجان یکی از متحدان نزدیک نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکاست. این نماینده دموکرات از ایالت نیو مکزیکو اکنون دستیار پلوسی است و سال آینده برای تصدی یک کرسی خالی سنا در ایالت محل سکونتش تلاش خواهد کرد.
لوجان روز دوشنبه با استناد به یافته‌های رابرت مولر دادستان ویژه که بهار امسال منتشر شد گفت:" من از بررسی طرح استیضاح که همچنان حقایقی را برای مردم آمریکا فاش می‌کند و برای وادار کردن رئیس جمهور به پاسخگویی، حمایت می‌کنم. آنچه مشخص است این است که رئیس جمهور ترامپ به مسئولیت خود در خصوص دفاع از مردم در برابر اقدامات روسیه عمل نمی‌کند و منافع شخصی و سیاسی خود را به منافع مردم آمریکا ترجیح می‌دهد. "
لوجان تصمیم دارد سال آینده مجلس نمایندگان را ترک کند، ولی تصمیم وی مبنی بر حمایت از استیضاح ترامپ با توجه به تعداد فزاینده دموکرات‌های طرفدار استیضاح ترامپ حائز اهمیت است.
لوجان گفت: تصمیم گیری اش بیشتر بر اساس گزارش مولر قرار دارد. مولر در گزارش خود به تفصیل در مورد دخالت مکرر دولت روسیه در انتخابات آمریکا توضیح داد و به حدود ۱۲ مورد اشاره کرد که در آن‌ها ترامپ تلاش کرد جلوی بررسی‌ها را بگیرد.
لوجان افزود:" انفعال رئیس جمهور ترامپ، انتخابات، امنیت ملی و دموکراسی ما را به خطر می‌اندازد. ترامپ به هشدار‌ها مبنی بر اینکه وی دموکراسی را به خطر می‌اندازد اعتناء نکرده بلکه وی فعالانه مداخله روسیه را تشویق کرده است. "

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی