فعالیت 31 حزب در سمنان


فعالیت 31 حزب در سمنان

گروه اجتماعی- مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان با بیان اینکه در این استان 31 حزب فعال وجود دارد، گفت: 51 دفتر فرعی احزاب نیز در استان فعالیت دارند.

فعالیت 31 حزب در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان سعید متقی، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان عصر روز گذشته 28 مرداد در دومین نشست مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان از فعالیت ۳۱ حزب فعال در استان خبر داد و گفت: ۱۲ حزب از این میان مربوط به اصولگرایان است و سهم اصلاح طلبان و اعتدالیون به ترتیب ۱۳ و شش حزب است که این میزان پراکندگی بین احزاب نشان از پویایی فضای سیاسی می دهد.

وی ادامه داد: در کنار ۳۱ حزب فعال، نزدیک به ۵۰ دفتر فرعی احزاب نیز در استان سمنان وجود دارد که این دفاتر همگی در ذیل سه گرایش سیاسی اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل اعتدالگرا مشغول به فعالیت هستند که در این راستا احزاب اصولگرا دارای ۲۱ دفتر فرعی هستند و سهم اصلاح طلبان و مستقل اعتدال‌گرا از دفاتر فرعی به ترتیب ۱۸ و ۱۰ دفتر است.

متقی با تاکید بر اینکه احزاب در این استان پس از تصویب فعالیت احزاب در پائیز ۹۵ خوشبختانه فعالیت‌هایی پویا و بانشاط دارند افزود: این فضا سبب می‌شود تا همه گرایش‌های سیاسی برای توسعه استان در ابعاد مختلف همراه و همدل باشند.

به گفته وی؛ نقش احزاب در توسعه سیاسی بی‌بدیل است که فعالیت احزاب به خصوص در سال منتهی به انتخابات می‌تواند زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!