وزیر خارجه آمریکا: تصمیم انگلیس برای آزادی نفتکش ایرانی تأسف برانگیز بود


وزیر خارجه آمریکا: تصمیم انگلیس برای آزادی نفتکش ایرانی تأسف برانگیز بود

شفقنا-وزیر امور خارجه آمریکا از آزادی نفتکش ایرانی توسط مقامات منطقه جبل الطارق ابراز تاسف کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسکای نیوز عربی، مایک پمپئو در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: تصمیم انگلیس برای آزادی این نفتکش واقعا تاسف برانگیز بود. وی در ادامه مدعی شد: تهران با فروش نفتی که آن نفتکش حمل می […]

وزیر خارجه آمریکا: تصمیم انگلیس برای آزادی نفتکش ایرانی تأسف برانگیز بود

شفقنا-وزیر امور خارجه آمریکا از آزادی نفتکش ایرانی توسط مقامات منطقه جبل الطارق ابراز تاسف کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسکای نیوز عربی، مایک پمپئو در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: تصمیم انگلیس برای آزادی این نفتکش واقعا تاسف برانگیز بود.

وی در ادامه مدعی شد: تهران با فروش نفتی که آن نفتکش حمل می کرد، در تامین مالی نیروهای مسلح ایرانی که رعب و و ویرانی را در جهان کاشتند وآمریکایی ها را در سراسر جهان کشتند، سهیم می شود.

تهران روز گذشته نسبت به هرگونه اقدام واشنگتن برای توقیف نفتکش آدریان دریا که شش هفته در منطقه جیل الطارق توقیف بود، هشدار داده بود.

مقامات جبل الطارق در حالی این نفتکش را آزاد کردند که آمریکا از آنها خواسته بود نسبت به رفع توقیف آن نفکتکش به دلیل انتقال بارهای ممنوعه به سوریه اقدام نکنند. اما با این حال مقامات این منطقه درخواست آمریکا را رد و تاکید کردند که دادگاه نمی تواند در خواست دوباره توقیف این نفتکش را صادر کند.

خبر را در اسکای نیوز عربی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا