هشدار آمریکا به یونان: با نفتکش ایرانی همکاری نکنید


هشدار آمریکا به یونان: با نفتکش ایرانی همکاری نکنید

شفقنا- یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه آمریکا گفت: واشنگتن موضع قاطع خود را درباره نفتکش ایرانی که روز دوشنبه پس از آزادی توسط جبل الطارق راهی یونان شده، به دولت این کشور منتقل کرده است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از روسیا الیوم، خبرگزاری رویترز به نقل از این مقام مسئول آمریکایی گزارش داد: واشنگتن خطاب […]

هشدار آمریکا به یونان: با نفتکش ایرانی همکاری نکنید

شفقنا- یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه آمریکا گفت: واشنگتن موضع قاطع خود را درباره نفتکش ایرانی که روز دوشنبه پس از آزادی توسط جبل الطارق راهی یونان شده، به دولت این کشور منتقل کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از روسیا الیوم، خبرگزاری رویترز به نقل از این مقام مسئول آمریکایی گزارش داد: واشنگتن خطاب به همه بنادر دریای مدیترانه نسبت به پیامدهای هرگونه ارائه تسهیلات به نفتکش ایرانی هشدار داده است.

این مقام آمریکایی تاکید کرد: هرگونه تلاش برای کمک به نفتکش ایرانی به عنوان حمایت از سازمامی تلقی می شود که آمریکا در فهرست تروریستی خود قرار داده است.

مقام مسئول آمریکایی مدعی شده است که این نفتکش از طریق انتقال نفت به سوریه، به سپاه پاسداران ایران کمک می کرد که در فهرست تروریسم آمریکا قرار دارد.

خبر را در روسیا الیوم ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403