مقصد بعدی ریبری مشخص شد؟


مقصد بعدی ریبری مشخص شد؟

به نظر می‌رسد ستاره پیشین بایرن مونیخ، فیورنتینا را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از توتواسپورت، فرانک ریبری، ستاره فرانسوی پیشین بایرن مونیخ هنوز تیم فصل جدید خود را مشخص نکرده سات. در حالی که ابتدا گمان می‌رفت او برای ادامه فوتبال خود راهی خاورمیانه شود، اکنون از اروپا به عنوان مقصد بعدی این بازیکن یاد می شود.

باشگاه فیورنتینا با این بازیکن آزاد مذاکرات مثبتی داشته است و به نظر می رسد دو طرف به توافق برای همکاری دست یافتند و در صورتی که این بازیکن در معاینات پزشکی موفق شود، قرارداد او با این تیم ایتالیایی امضا خواهد شد.

ریبری دوشنبه شب پستی در توییتر خود منتشر کرد و نوشت آماده چالش جدیدی است ولی اسم تیم بعدی خود را مشخص نکرده است ولی با توجه به حضور او در اروپا، به احتمال زیاد این بازیکن، فیورنتینا را به عنوان مقصد بعدی خود تعیین کرده است.

ویچنزو مونتلا، سرمربی فیورنتینا نیز تایید کرده است که علاقه زیادی به ریبری ۳۶ ساله دارد و معتقد است این بازیکن فرانسوی می‌تواند قدرت حمله تیمش را افزایش دهد و باعث تنوع در ترکیب بنفش‌های فوتبال ایتالیا شود.

ریبری در سال ۲۰۰۷ با جدایی از مارسی راهی بایرن مونیخ شد و در این تیم ۲۱ جام قهرمانی به دست آورد که ۸ تای آن بوندسلیگا بود. او هم‌چنین در سال ۲۰۱۳ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست آورد و مرد سال یوفا نیز لقب گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تزیین غذا برای مدرسه و جشنواره غذای سالم