امسال بهترین بازیکن فوتسال آسیا ایرانی نیست!


امسال بهترین بازیکن فوتسال آسیا ایرانی نیست!
با توجه به ناکامی تیم های ایرانی در دو تورنمنت مهم فوتسالی بعید است امسال در مراسم بهترین‌های آسیا عنوانی به بازیکنان ایرانی تعلق بگیرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال جوانان کشورمان خرداد ماه امسال در بازی‌های زیر۲۰ سال آسیا که در تبریز برگزار شد ناکام بود و نتوانست عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند. در دوره قبلی این تیم قهرمان شده بود و همین عامل باعث شد تا هم تیم زیر ۲۰ سال ایران و هم توحید لطفی بهترین بازیکن این مسابقات، در جمع گزینه‌های بهترین بازیکن سال آسیا قرار بگیرند اما با ناکامی اخیر بعید است که از این تیم گزینه‌ای در جمع بهترین های سال آسیا باشد.

پس از آن هم نوبت به ناکامی مس سونگون رسید و این تیم هم نتوانست در مسابقات آسیایی قهرمان شود و عناوین فردی نیز به بازیکنان ژاپنی رسید تا عملا شانس داشتن گزینه‌ای از تیم مس در جمع بهترین‌های سال آسیا هم از بین برود.

با توجه به اینکه مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا تنها تورنمنت آسیایی پیش رو در سال ۲۰۱۹ است و این رقابت‌ها نقشی در انتخاب برترین بازیکن آسیا ندارد عملا فوتسال ایران که در سال‌های گذشته جایزه بهترین‌های آسیا را به خود اختصاص می‌داد امسال به احتمال زیاد در بین گزینه‌ها جایی ندارد و اگر هم گزینه‌ای باشد جایزه نهایی به ایرانی ها نخواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرباز کوچک