مالک هوتل دبی : داماد باید هزینه تالار را پرداخت کند


مالک هوتل "دبی" از میرویس دامادی که مراسم عروسی‌اش به ماتم سرا مبدل شد خواستار پرداخت هزینه هوتل شده است. به گزارش اسپوتنیک؛ صاحب هتل "دبی" که در آن انفجار رخ داده است، بقیه مواد غذایی را به فامیل داماد ارسال نموده و خواستار...

مالک هوتل "دبی" از میرویس دامادی که مراسم عروسی‌اش به ماتم سرا مبدل شد خواستار پرداخت هزینه هوتل شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ صاحب هتل "دبی" که در آن انفجار رخ داده است، بقیه مواد غذایی را به فامیل داماد ارسال نموده و خواستار پرداخت هزینه هوتل و مراسم عروسی شده است

میرویس، دامادی که با آرزوهای زیاد جشن عروسی اش را برپا کرد، هنگامی که قرار بود نکاح وی با همسر زندگی‌اش بسته شود، انفجاری در داخل سالون عروسی فضای شاد عروسی را به ماتم سرا و فضای تاریک با دود و آتش هم آغوش ساخت.

میرویس که پس از سال‌ها کار در یک خیاطی در کابل، توانست پول برگزاری مراسم عروسی‌اش را آماده کند، شب شنبه گذشته "26 اسد" با شوق و ولع وصف ناپذیری لباس دامادی‌اش را پوشید و به مراسم نکاح حضور یافت. اما انفجار در داخل تالار عروسی در بخش مردانه، به یک‌بارگی همه‌چیز را تغییر داد؛ حتی فرصت نداد مراسم نکاحش با رویینا به آخر برسد.

اکنون مالک هوتل "دبی" که قرار بود عروسی در آن برگزار شود از فامیل داماد پول مصارف را درخواست نموده است.
در انفجار بر مراسم عروسی در کابل که حوالی ساعت ده شب (شنبه، 26 اسد) رخ داد، 63 تن جان باختند و 182 تن دیگر زخمی شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس