آیت الله تقوی، روحانی برجسته جنوب کشور و پدر معنوی کهگیلویه بزرگ


آیت الله تقوی، روحانی برجسته جنوب کشور و پدر معنوی کهگیلویه بزرگ

خاضع ضمن تسلیت درگذشت آیت الله «آ میراحمد تقوی»، گفت: بی شک فقدان این روحانی برجسته جنوب کشور و پدر معنوی کهگیلویه بزرگ مصیبتی اندوه بار، ثلمه ای بزرگ و ضایعه ای جانکاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله «آ میراحمد تقوی» روحانی برجسته و سرشناس این استان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» به شرح ذیل است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»


«إذا ماتَ‌ العالِمُ‌ ثُلِمَ‌ فِی الإِسلامِ‌ ثُلمَةٌ‌ لا یَسُدُّها شَیءٌ إلى یَومِ‌ القِیامَةِ‌»


خبر ارتحال عالم مجاهد و مخلص، استاد معظم حضرت حجت الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی (رحمت الله علیه) که عمر گرانبهای خود را صرف تعلیم و تعلم و خدمت به دین و مکتب اهل بیت علیهم السلام و مردم نمود، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

خدمات برجسته علمی_تبلیغی، تاسیس حوزه علمیه مبارکه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دهدشت که به عنوان باقیات الصالحات و یادگار ماندگار و پایگاه مستحکم و پرفیض علمی آن عالم فرزانه محسوب می شود و پرورش شاگردان فراوان، در کنار تقوا، تهجد، اخلاص، زهد، و ساده زیستی کم نظیر این عالم ربانی و نیز مردمداری، سابقه مبارزاتی، تعهد و خدمات انقلابی و پشتیبانی و حضور مستمر در مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی، شخصیت جامعی از ایشان ساخته بود.

بی شک فقدان این روحانی برجسته جنوب کشور و پدر معنوی کهگیلویه بزرگ مصیبتی اندوه بار، ثلمه ای بزرگ و ضایعه ای جانکاه است.

اینجانب ارتحال ملکوتی آن عالم عامل و پارسا را به محضر مبارک امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ؛ مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) ؛ عموم مردم متدین و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ حوزه های علمیه ؛ شاگردان ؛ ارادتمندان و همه وابستگان بالاخص به فرزندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات ایشان و حشر با اولیاءالله و اجداد طاهرینشان را از خداوند متعال مسالت می کنم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش