پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران تا 5 شهریورماه


پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران تا 5 شهریورماه

پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سطح دو (کارشناسی) در دو مقطع دیپلم و پایان دوره اول متوسطه، تا پنجم شهریور ماه ادامه دارد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سطح دو (کارشناسی) از ۲۳ تیرماه همزمان با ولادت باسعادت امام علی بن موسی الرضا(ع) آغاز شد و تا ۵ شهریور ادامه دارد.

پذیرش در سطح دو حوزه از دو مقطع تحصیلی دیپلم و پایان دوره اول متوسطه صورت می‌گیرد و داوطلبان دارای مدرک دیپلم با گذراندن ۱۹۰ واحد درسی در ۵ سال و داوطلبان دارای گواهی پایان دوره اول متوسطه با گذراندن ۲۶۶ واحد درسی در ۷ سال می‌توانند دانشنامه سطح دو (کارشناسی) را دریافت کنند.

دوره تحصیلی سطح دو برای داوطلبان دارای مدرک دیپلم به دو صورت تمام وقت و پاره وقت برگزار می‌شود. دوره پاره وقت برای افرادی طراحی شده است که به دلیل اشتغالات دیگر امکان حضور کمتری در مدارس علمیه دارند و به همین دلیل در این دوره تعداد واحد کمتری در هر نیمسال ارائه می‌شود.

طلاب در سطح دو پس از گذراندن دو پنجم واحدهای درسی می‌توانند در صورت ضرورت به دوره غیرحضوری منتقل شوند و باقی دروس خود را با انتقال به مرکز آموزش‌های غیر حضوری به صورت مجازی بگذرانند.

در حال حاضر بالغ بر ۴۰۰ مدرسه علمیه خواهران سطح دو در سراسر کشور وجود دارد و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر کشور و یا پایگاه اینترنتی www.whc.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر