«رسانه ها» اولویت روابط عمومی حوزه هنری به حساب می آیند


«رسانه ها» اولویت روابط عمومی حوزه هنری به حساب می آیند

مدیرکل روابط عمومی حوزه هنری گفت: سازمان ها معمولا روابط عمومی را حافظ منافع سازمان و در مقابل رسانه ها می دانند در حالی که رسانه ها را اولویت روابط عمومی سازمان خود می دانیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی حوزه هنری با دبیران فرهنگی رسانه های برگزیده همکار با حوزه هنری، پیش از ظهر امروز در سالن سلمان هراتی برگزار شد.

در این نشست، «حیدر ایمنی» مدیرکل روابط عمومی حوزه هنری با اشاره به فعالیت بیست ساله در حوزه هنری و حضور پانزده ساله در «سوره مهر» گفت: اهالی رسانه به خوبی با چالش های پیش روی کار فرهنگی آشنا هستند. من به خاطر سال ها فعالیت رسانه ای با چالش های این حوزه آشنا هستم.

وی با اشاره به حضور دوساله خود در سمت مدیریت روابط عمومی حوزه هنری، گفت: در دوره اخیر فعالیت تلاش شد تا محتوای تولیدی ما ارتقا یابد، از سوی دیگر توانسته ایم با تهیه بسته های خبری مناسب، مخاطب اخبار حوزه هنری را گسترش دهیم.

ایمنی با با بیان این که تعریف روابط عمومی نزد ما همچون تعریف معمول در سازمان های دیگر نیست، گفت: سازمان ها معمولا روابط عمومی را حافظ منافع سازمان و در مقابل رسانه ها می دانند در حالی که رسانه ها را اولویت روابط عمومی سازمان خود می دانیم.

مدیرکل روابط عمومی حوزه هنری ابراز امیدواری کرد در آینده جلساتی میان اصحاب رسانه و مدیران حوزه هنری برگزار شود.

مسئول فضای مجازی و بین الملل روابط عمومی حوزه هنری دیگر سخنران این نشست بود. نیکخواه از ارتباط با صاحبان اکانت های فعال در شبکه های اجتماعی با هدف افزایش تاثیرگذاری اخبار حوزه هنری در فضای مجازی خبر داد.

وی به طراحی برنامه هایی برای همراه کردن بیشتر مخاطبان شبکه های اجتماعی با حوزه هنری اشاره کرد و گفت: مثلا سال گذشته و در ایام برگزاری اکران جشنواره فیلم فجر، اکران ویژه ای برای فعالان اینستاگرام و توییتر در نظر گرفتیم.

نیکخواه همچنین از برنامه ریزی برای ارتباط با سازمان های هم سطح حوزه هنری در سایر کشورها مبتنی بر گسترش قدرت نرم کشور خبرداد.

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط