تلاش برای تولید محتوای هدفمند خبری


تلاش برای تولید محتوای هدفمند خبری

مسئول طرح و برنامه روابط عمومی حوزه هنری گفت: ما بیشتر به دنبال معرفی برند حوزه هنری هستیم، نه صرفا کسب مخاطب بیشتر. در واقع تلاش ما معطوف به تولید محتوای هدفمند برای رسانه ها و مخاطبان خاص است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «حسین برکتی» در نشست نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی حوزه هنری با دبیران فرهنگی رسانه های برگزیده همکار با حوزه هنری که در سالن سلمان هراتی این نهاد برگزار شد، گفت: براساس تجربه هشت سالی که در حوزه هنری فعال هستم باید بگویم همکاری رسانه ها با حوزه مجدانه و صادقانه بوده است.

مسئول ارتباط با رسانه روابط عمومی حوزه هنری با استقبال از تداوم این گونه نشست ها گفت: نشست های این چنینی، تعامل و درک مشترک فعالان روابط عمومی و اهالی رسانه را بهبود می بخشد.

مسئول طرح و برنامه روابط عمومی حوزه هنری، دیگر سخنران این نشست بود. افطاری با اشاره به رویکرد استراتژیک روابط عمومی حوزه در دوساله گذشته گفت: در دوره اخیر کوشیده ایم هدفمند کار کنیم و از منابع به درستی بهره ببریم.

وی با بیان این که فعالیت روابط عمومی حوزه هنری به عنوان یک سازمان با چندین و چند زیرمجوعه دشوار است، گفت: ایجاد و حفظ وحدت رویه میان پوشش رسانه ای و اطلاع رسانی از برنامه های بخش های زیرمجموعه مورد توجه ماست.

افطاری در بخش دیگری اط سخنان خود از تلاش برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی گفت و افزود: البته ما بیشتر به دنبال معرفی برند حوزه هنری هستیم، نه صرفا کسب مخاطب بیشتر. با این وجود تلاش ما معطوف به تولید محتوای هدفمند برای رسانه ها و مخاطبان خاص است.

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)