سفیر پیشین افغانستان برای اسپانیا، شکار دزدان خیابانی شد


به اساس گزارش‌ها سفیر اسبق افغانستان مقیم بارسلونا به روز یک‌شنبه از سوی دزدان خیابانی و یک باند جیب بری در بارسلونای اسپانیا مورد حمله قرار گرفته است. رسانه های اسپانیایی گزارش داده اند که مسعود خلیلی، سفیر پیشین افغانستان برای اسپانیا به‌روز یکشنبه در یکی از جاده‌های بارسلونا مورد حمله دزدان خیابانی و یک باند جیب بری قرار گرفته و لت و...

سفیر پیشین افغانستان برای اسپانیا، شکار دزدان خیابانی شد

به اساس گزارش‌ها سفیر اسبق افغانستان مقیم بارسلونا به روز یک‌شنبه از سوی دزدان خیابانی و یک باند جیب بری در بارسلونای اسپانیا مورد حمله قرار گرفته است.

رسانه های اسپانیایی گزارش داده اند که مسعود خلیلی، سفیر پیشین افغانستان برای اسپانیا به‌روز یکشنبه در یکی از جاده‌های بارسلونا مورد حمله دزدان خیابانی و یک باند جیب بری قرار گرفته و لت و کوب شده است.

منابع می‌گویند که دزدان ساعت دستی سفیر را که حدوداً ۱۷ هزار یورو ارزش دارد را نیز دزدیده اند.

یک منبع از وزارت خارجه افغانستان در صحبت با خامه پرس این موضوع را تایید نموده گفت که مسعود خلیلی، سفیر اسبق افغانستان برای اسپانیا از سوی کیسه‌بران در بارسلونا مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

پس از این رویداد، سفارت افغانستان در مادرید با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد آقای خلیلی که برای شرکت در جشن روز ملی افغانستان در میان افغان‌های ساکن بارسلونا به این شهر سفر کرده بود، بر اثر حمله دزدان از ناحیه پا مصدوم شده اما هم‌اکنون «حالش خوب» است.

این دزدی همراه با خشونت در حالی روی داده است که اخیرا ناامنی در بارسلون افزایش یافته است. این شهر که یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در اروپاست که در چندین ماه گذشته ۸ مورد قتل گزارش شده است.

در حالی که اسپانیا همواره به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای اروپا به شمار می‌رود، این آمار برای مسئولین این کشور بسیار نگران‌کننده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار