آندره دویزیوسو: برد اتریش روحیه تیم دوکاتی را بهتر خواهد کرد


موتوجی پی ایران – آندره دویزیوسو باور دارد که غلبه او بر مارک مارکز در ردبول رینگ اتریش می‌تواند در قدرت گرفتن دوباره او و تیمش مؤثر باشد. موتورسوار ایتالیایی پس از پیروزی در اولین گرندپری فصل 2019 در قطر، در اکثر مسابقات برای به چالش کشیدن مارک مارکز در تقلا بوده است و قبل مسابقه اتریش اعتراف کرد که آمادگی حال حاضر نفر اول جدول قهرمانی، رقبا را...

موتوجی پی ایرانآندره دویزیوسو باور دارد که غلبه او بر مارک مارکز در ردبول رینگ اتریش می‌تواند در قدرت گرفتن دوباره او و تیمش مؤثر باشد.

موتورسوار ایتالیایی پس از پیروزی در اولین گرندپری فصل 2019 در قطر، در اکثر مسابقات برای به چالش کشیدن مارک مارکز در تقلا بوده است و قبل مسابقه اتریش اعتراف کرد که آمادگی حال حاضر نفر اول جدول قهرمانی، رقبا را در “فاجعه” باقی گذاشته. در حالی که دویزیوسو در تمرینات اتریش کندتر از مارکز بود و پول پوزیشن را با فاصله زمانی بیشتر از 0.4 ثانیه از دست داد، اما توانست که حکم‌رانی دوکاتی در ردبول رینگ برای چهارمین سال متوالی را با یک سبقت بی‌باکانه در پیچ آخر مسابقه حفظ کند و برنده این دوئل نفس‌گیر شود. وی گفت:

به نظرم این پیروزی انرژی بسیاری را برای آینده به ما داد. پیروزی همیشه مهم است اما بردن چنین مسابقه ای در شرایطی که ما در بیشتر مسابقات در تلاش زیادی برای آن بودیم و در حالی که سرعت بهتری [نسبت به مارکز] نداشتیم اما ما برای مسابقه خیلی کار کردیم و پیروزی را اینگونه کسب کردیم که به نظر من نقطه مثبتی برای من و برای دوکاتی است.

این به ما قدرت کافی برای ادامه فصل و توسعه و بهبود را می‌دهد. این روحیه تفاوت های زیادی ایجاد می‌کند و هرچه روحیه بهتر باشد، عملکرد نیز بهتر می‌شود.

ویدیو پیشنهادی؛ خلاصه گرندپری موتو جی پی اتریش 2019

آندره دویزیوسو: برد اتریش روحیه تیم دوکاتی را بهتر خواهد کردآندره دویزیوسو: برد اتریش روحیه تیم دوکاتی را بهتر خواهد کرد آندره دویزیوسو، مارک مارکز و فابیو کوارتارارو – اتریش 2019

با وجود این پیروزی موتورسوار تیم دوکاتی هنوز 58 امتیاز از صدر جدول قهرمانی و موتورسوار اسپانیایی فاصله دارد، در حالیکه در 8 مسابقه باقی‌مانده 200 امتیاز برای گرفتن وجود دارد. دویزیوسو رقابت قهرمانی را تمام‌شده نمی‌بیند ولی اقرار می‌کند که جبران این فاصله با شرایط موجود دور از انتظار است. او در ادامه صحبت‌هایش در مورد رقابت قهرمانی افزود:

رقابت برای قهرمانی هنوز پایان نیافته و تعداد زیادی مسابقه در ادامه خواهیم داشت. اما این مسابقه آینده را عوض نمی‌کند زیرا مارک در بسیاری از مسابقات پتانسیل خودش را نشان داده و او خیلی بیشتر از سال قبل رقابتی است، پس من از او انتظار قوی بودن در هر پیستی را دارم، که با این وجود رقابت برای قهرمانی خیلی خیلی سخت است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام