بازی Cyberpunk 2077 برای پلتفرم استادیا گوگل منتشر خواهد شد [گیمزکام 2019]


بازی Cyberpunk 2077 برای پلتفرم استادیا گوگل منتشر خواهد شد [گیمزکام 2019]

در حین برگزاری برنامه زنده افتتاحیه همایش گیمزکام، گوگل به طور رسمی بازی Cyberpunk 2077 را به لیست بازی‌های پلتفرم استادیا اضافه کرد. یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال آینده که از ابتدا قرار بود برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود، اکنون برای پلتفرم استادیا که توسط شرکت عظیم گوگل در دست ساخت قرار دارد نیز منتشر...

در حین برگزاری برنامه زنده افتتاحیه همایش گیمزکام، گوگل به طور رسمی بازی Cyberpunk 2077 را به لیست بازی‌های پلتفرم استادیا اضافه کرد.

یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال آینده که از ابتدا قرار بود برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود، اکنون برای پلتفرم استادیا که توسط شرکت عظیم گوگل در دست ساخت قرار دارد نیز منتشر خواهد شد. بدین معنا که حالا می‌توانید کیانو ریوز را در هر زمان و در هر مکان که دوست داشته باشید، همراه خود ببرید!

مایلز توست در جریان رونمایی از این خبر در گیمزکام گفت:

چیزی همچون پلتفرم استادیا به تعداد بیشتری از مردم این قابلیت را می‌دهد که داستان‌های ما را تجربه کنند. هرکسی می‌تواند همان داستان فوق‌العاده، همان کوئست‌ها و ماموریت‌ها و در مناطقی که برای بازی Cyberpunk 2077 تهیه دیده‌ایم را تجربه کنند.

اگرچه بازی همچنان در همان تاریخ اعلام شده پیشین، 16 اپریل 2020 (28 فروردین 1399) برای کنسول‌های سونی و مایکروسافت و البته پی‌سی منتشر می‌شود، اما بعید به نظر می‌رسد که طرفداران گوگل استادیا بتوانند در همان روز بازی را تجربه کنند. تنها گفته‌ی رسمی که از جانب سازندگان گفته شد این بود که “نسخه پلتفرم استادیا در سال 2020 عرضه خواهد شد و جزئیات بیشتر در رابطه با آن در آینده منتشر خواهد شد”.

آیا در آینده بازی‌های بیشتری روند استودیو سی‌دی پراجکت را در پیش خواهند گرفت؟ مشخص نیست عملکرد سیستم بازی ابری گوگل چگونه خواهد بود و آیا موفق خواهد بود یا خیر. در حال حاضر مشتاقان می‌توانند نسخه Founder’s Edition پلتفرم استادیا را با قیمت 129 دلار پیش‌خرید کنند که در ازای آن جوایز زیادی را دریافت خواهند کرد. این جوایز شامل یک Chromecast Ultra برای بازی کردن با تلویزیون خانگی، یک نسخه محدود از دسته کنترلر استادیا Night Blue، اشتراک سه ماهه Stadia Pro، یک بن هدیه سه ماهه همان اشتراک برای یک دوست و همچنین رزرو اختصاصی نام استادیا خواهند بود.

پلتفرم استادیا در زمان نامعلومی از سال 2020 در جهان عرضه خواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 برای پلتفرم استادیا گوگل منتشر خواهد شد [گیمزکام 2019]بازی Cyberpunk 2077 برای پلتفرم استادیا گوگل منتشر خواهد شد [گیمزکام 2019]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه