پلی‎استیشن استودیو Insomniac Games را خرید [گیمزکام 2019]


پلی‎استیشن استودیو Insomniac Games را خرید [گیمزکام 2019]

پلی‎استینشن اخیرا در اکانت توییتر خود اعلام کرد که استودیو توسعه ‎دهنده بازی Spider-Man یعنی استودیو Insomniac Games را خریداری کرده است. استودیو توسعه دهنده بازی Spider-Man مارول اکنون دیگر جز دارایی‎های پلی‎استیشن است. این استودیو برای مدت زمان زیادی رابطه خوبی با کمپانی سونی داشته است و برای کار روی بازی‎های  Ratchet Clank و سری Resistance...

پلی‎استینشن اخیرا در اکانت توییتر خود اعلام کرد که استودیو توسعه ‎دهنده بازی Spider-Man یعنی استودیو Insomniac Games را خریداری کرده است.

استودیو توسعه دهنده بازی Spider-Man مارول اکنون دیگر جز دارایی‎های پلی‎استیشن است. این استودیو برای مدت زمان زیادی رابطه خوبی با کمپانی سونی داشته است و برای کار روی بازی‎های Ratchet Clank و سری Resistance شهرت دارد. با این وجود این کمپانی قبلا با ایکس باکس هم همکاری داشته و بازی Sunset Overdrive را برای آن‎ها توسعه داده است. این استودیو اخیرا فعالیت قابل توجهی روی بازی‎های کامپیوترهای شخصی و موبایل داشته‎ است.

ولی با انتشار بازی انحصاری Spider-Man بود که این استودیو بار دیگر در مرکز توجه قرار گرفت. بنا بر گزارس‎هایی که سونی امروز منتشر کرد این بازی که یکی از بهترین بازی‎های انحصاری کنسول پلی‎استیشن لقب گرفته است موفق به فروش بیش از 13.2 میلیون نسخه در سراسر جهان شده است.

استودیو Insomniac Games الان دیگر به استودیوهای تحت مالکیت سونی مثل Naughty Dog Media Molecule و Guerilla پییوسته است. «شان لیدن» (Shawn Layden) رییس استودیوهای کمپانی سونی گفت استودیو Insomniac Games یکی از موفق‎ترین استودیوهای توسعه‎دهنده در صنعت بازی است و میراث آن‎ها که شامل بهترین داستان سرایی و بهترین گیم‎پلی می‎شود، بی‎نظیر است. ما از رابطه مبتنی بر همکاری خود با آن‎ها برای سال‎های زیادی لذت برده‎ایم و اکنون بسیار خوشحالیم که ورود آن‎ها به جمع استودیو‎های‎مان در سراسر جهان را تبریک بگوییم. اضافه شدن این استودیو به جمع جهانی استودیوهای بخش سرگرمی‎های تعاملی سونی ما را به تعهدمان برای توسعه بازی‎هایی در سطح جهانی نزدیک‎تر می‎کند.

«تد پرایس» (Ted Price) رییس و بنیان گزار استویدو Insomniac Games اعلام کرد که پیوستن این استودیو به جمع خانواده استودیوهای سونی به ما فرصت بهتری می‎دهد تا به تصویر ذهنی‎مان مبنی بر ساخت بازی‎های تاثیرگزار روی زندگی‎های مردم دست پیدا کنیم. ما از همکاری با سونی از همان آغاز کارمان لذت بردیم. راطه دوستانه ما پتانسیل‎مان را چند برابر می‎کند و بازی Spider-Man هم تاییدی بر این ادعا است.

نظر شما درباره استودیو Insomniac Games چیست؟ آیا می‎توانیم در آینده شاهد دنباله بازی Spider-Man از این استودیو باشیم؟

پلی‎استیشن استودیو Insomniac Games را خرید [گیمزکام 2019]پلی‎استیشن استودیو Insomniac Games را خرید [گیمزکام 2019]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم