اولین گیم‎پلی بازی Predator: Hunting منتشر شد [گیمزکام 2019]


اولین گیم‎پلی بازی Predator: Hunting منتشر شد [گیمزکام 2019]

بعد از ماه‎ها انتظار، استودیو Illfonic بالاخره سکوت خود را شکسته و اولین گیم‎پلی از جدیدتری بازی خود یعنی بازی Predator: Hunting را منتشر کردند. بعد از معرفی شدن بازی Predator: Hunting در ماه مه امسال امروز استودیو Illfonic و بخش سرگرمی‎های تعاملی سونی اولین گیم‎پلی از این بازی را در شب افتتاحیه مراسم Gamescom 2019 منتشر کردند و اگر بخواهیم با...

بعد از ماه‎ها انتظار، استودیو Illfonic بالاخره سکوت خود را شکسته و اولین گیم‎پلی از جدیدتری بازی خود یعنی بازی Predator: Hunting را منتشر کردند.

بعد از معرفی شدن بازی Predator: Hunting در ماه مه امسال امروز استودیو Illfonic و بخش سرگرمی‎های تعاملی سونی اولین گیم‎پلی از این بازی را در شب افتتاحیه مراسم Gamescom 2019 منتشر کردند و اگر بخواهیم با کمترین کلمات چیزی که می‎بینیم را توصیف کنیم باید بگوییم که با بازی جالبی سر و کار داریم.

این تریلر هر چند کوتاه م مختصر اما اولین نگاه ما به گیم‎پلی بازی Predator: Hunting است. اگر قبلا نمی‎دانستید باید به شما بگویم که این بازی در سبک asymmetrical multiplayer است به عبارت دیگر بازیکنان در این نوع بازی‎ نقش‎ها، شخصیت‎ها و قابلیت‎های یکسان ندارند ولی اگر بخواهیم اختصاصی درباره این بازی صحبت کنیم، باید بدانید که شما می‎توانید از بین دو نقش سرباز و Predator یکی را انتخاب کرده و با دیگری به مبارزه بپردازید. از روی گیم‎پلی منتشر شده نمی‎توان نظری قطعی راجع به این بازی داد، اگر نقش سرباز را انتحاب کنید این بازی درست مانند یک FPS (تیرانداز اول شخص) دیگر است پس بسیار جالب خواهد بود که ببینیم توسعه‎دهنده این بازی برای هیجان‎انگیزتر کردن بازی چه کارهایی انجام خواهد داد. البته در این گیم‎پلی ما بازی را از زاویه دید شخصیت Predator هم دیدیم که به نظر جذاب‎تر است.

شما می‌توانید تریلر را در اینجا تماشا کنید.

این بازی در دومین State of Play کمپانی سونی در ماه مه معرفی شد و از آن زمان تا به حال تقریبا هیچ خبر دیگری از این بازی منتشر نشده بود. سازندگان بازی تاکید داشتند که قصد دارند بازی را تا جایی که ممکن است شبیه به فیلم نسخه اصلی Predator با بازی آرنولد شوارتزنگر بسازند. به هر حال اگر می‎خواهید خودتان ببینید که در سال 2020 می‎توانید منتظر چه بازی باشید بد نیست در ادامه نگاهی به گیم‎پلی کوتاه این بازی داشته باشید.

نظر شما درباره بازی Predator: Hunting چیست؟ آیا به نظر شما این بازی یارای رقابت با سایر عناوین مولتی‎پلیر را دارد؟

اولین گیم‎پلی بازی Predator: Hunting منتشر شد [گیمزکام 2019]اولین گیم‎پلی بازی Predator: Hunting منتشر شد [گیمزکام 2019]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!