زنگنه: دیدارهای اروپایی اعتماد به نفس تیم ملی بسکتبال را بالا برده است


زنگنه: دیدارهای اروپایی اعتماد به نفس تیم ملی بسکتبال را بالا برده است

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران اعتقاد دارد برگزاری دیدارهای دوستانه اروپایی انگیزه و اعتماد به نفس ملی پوشان را برای حضور در جام جهانی بالا برده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال ایران روز دوشنبه برای حضور در جام جهانی چین برگزار شد و تیم ملی بسکتبال هم سه شنبه شب راهی چین می‌شود.

آرمان زنگنه ملی پوش بسکتبال ایران با اشاره به باز‌ی‌های تدارکاتی بین المللی برای آمادگی بیشتر برای حضور در جام جهانی اظهار داشت: تجربه بازی‌های بین المللی ما حالا بیشتر شده است. من خودم به شخصه دومین جام جهانی را تجربه می‌کنم؛ بعضی از بازیکنان هم شاید سومین تجربه جام جهانی را داشته باشند. برگزاری بازی های اروپایی روحیه ما را بالا برد. برتری مقابل روسیه نیز باعث افزایش اعتماد به نفس و انگیزه ما شده است.

وی درباره اینکه آیا تیم ملی می تواند به مرحله دوم صعود کند خاطرنشان کرد: بازی‌های بین‌المللی و برگزاری اردوهای آمادگی تاثیرگذار است. این موضوع مانند شب امتحان است؛ هر چقدر در طول سال درس خوانده باشیم شب امتحان هم استرس نداریم. آماده سازی خوب و برگزاری اردوهای تدارکاتی باعث می شود در جام جهانی استرس و ناهماهنگی ما کمتر شود.

جام جهانی ۲۰۱۹ چین از ۹ شهریور آغاز می‌شود.

تیم ملی بسکتبال کشورمان پیش از جام جهانی در تورنمنتی به میزبانی چین شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟