باند سارقان جاده ای بندر ماهشهر در دام پلیس گرفتار شدند


باند سارقان جاده ای بندر ماهشهر در دام پلیس گرفتار شدند

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ماهشهر، از دستگیری و انهدام سارقان جاده های برون شهری در ماهشهر خبر داد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ماهشهر، از دستگیری و انهدام سارقان جاده های برون شهری در ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، سرهنگ فرامرز منصوری اظهار داشت: با دریافت خبرها و گزارش های دریافتی در روزهای گذشته از سرقت های جاده ای، نزاع و درگیری و همچنین ایجاد ترس و وحشت برای خودروهای عبوری و خانواده ها، دستگاه امنیتی و پلیس شهرستان ماهشهر پیگیری صریح و برخورد جدی با عاملان را در دستور کار و اولویت خود قرار داد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، افزود: نیروی انتظامی شهرستان با کنترل محسوس و نامحسوس جاده های مواصلاتی حوزه شهرستان بندر ماهشهر، با در اختیار گرفتن نبض جاده ها موفق به شناسایی و دستگیری یک باند و ایجاد امنیت پایدار کرد.

وی گفت: پلیس شهرستان بعد از زیر نظر گرفتن و کنترل نامحسوس جاده ها موفق به شناسایی دقیق این باند شد که در یک عملیات حساب شده و از پیش طراحی شده تیم ویژه پلیس آگاهی این باند سارقان را دستگیر و جاده ها رو از لوث وجود آنها پاک نمود.

سرهنگ منصوری در پایان عنوان کرد: دستگاه امنیتی و پلیس شهرستان بندر ماهشهر، با بکارگیری زبده ترین نیروهای پلیس استان و بهره گیری از تمام ابزارها و نیروی انسانی اجازه و فرصت سوء استفاده به سود جویان را نخواهد داد و به شهروندان اطمینان خاطر خواهم داد که امنیت جاده های برون شهری بطور شبانه روز با کنترل محسوس و نامحسوس برقرار خواهد بود و خانواده ها با خیالی آسوده مسیر خود را انتخاب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مردی پس از 70 سال زندگی در محفظه آهنی از دنیا رفت + عکس