سولسشر: تیم جوان منچستریونایتد از بازی با وولورهمپتون درس می‌گیرد؛ الکسیس سانچز هنوز بازیکن ما است


سولسشر: تیم جوان منچستریونایتد از بازی با وولورهمپتون درس می‌گیرد؛ الکسیس سانچز هنوز بازیکن ما است

سرمربی نروژی شیاطین سرخ سعی می‌کند نکات مثبتی از بازی برابر گرگ‌ها برداشت کند. 

طرفداری- پس از تساوی ۱-۱ منچستریونایتد مقابل وولورهمپتون در ورزشگاه مولنیو، اوله گونار سولسشر پاسخگوی خبرنگار BT Sport شد.

شاگردان سولسشر در ابتدا با گل آنتونی مارسیال از حریف پیش افتادند ولی شوت مهار نشدنی نوس در نیمه دوم، دو امتیاز ارزشمند را از آن‌ها سلب کرد. سولسشر در خصوص نتیجه به دست آمده گفته است:

مالکیت توپ دست ما بود، گل اول را هم زدیم ولی می‌دانستیم در نیمه دوم به شکلی جلو خواهند آمد که انگار خانه‌(شان) آتش گرفته است. شاید لایق گلی که زدند بودند. به نظرم بعد از آن دوباره کنترل کار دست‌مان آمد و می‌توانستیم برنده شویم. در نیمه اول نمایش پخته‌ای داشتیم ولی نیمه دوم کمی شلخته بودیم. در حال پیشرفت هستیم. تیم جوانی هستیم که در حال یادگیری هستیم و امروز درون زمین درس‌هایی گرفتیم. پنالتی‌ای نصیب‌مان شد که معمولا دو امتیاز دیگر برای ما به ارمغان می‌آورد؛ گاهی دروازه‌بان مهار خوبی انجام می‌دهد.

پنالتی زدن پوگبا

هر دوی آن‌ها گزینه‌های ما برای پنالتی زدن هستند و این به خودشان بستگی دارد که چه کسی ضربه را بزند. گاهی بازیکنان احساس می‌کنند اعتماد به نفس لازم برای گلزنی را دارند. پل گل‌های زیادی برای ما به ثمر رسانده است و امروز دروازه‌بان حریف مهار خوبی داشت. می‌توانید اسلایدها را در پاورپوینت ببینید (که این دو نفر پنالتی‌زن‌های ما هستند). هر دوی آن‌ها اعتماد به نفس داشتند. مارکوس هفته قبل گل زد ولی پل هم مطمئن بود. من بازیکنانی که اعتماد به نفس دارند را دوست دارم.

انتقال الکسیس سانچز به اینتر

بگذارید ببینیم طی هفته‌های آتی چه پیش می‌آید. فعلا او بازیکن ما است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح