تکرار| مجلس پرونده 500 هزار تن ذرت آلوده را به قوه قضائیه فرستاد


تکرار| مجلس پرونده 500 هزار تن ذرت آلوده را به قوه قضائیه فرستاد

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه بر اساس مستنداتی که به دست نمایندگان محلس رسیده، حجم ذرتهای آلوده وارد شده به کشور 500 هزار تن است گفت: پرونده ای در این خصوص در مجلس تشکیل و به قوه قضائیه ارائه شد.

امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در گذشته خحم ذرت آلوده در کشور را 150 هزار تن اعلام کرده بودند اما بر اساس مستنداتی که جدید به دست من رسیده است رقم آن بیشتر از این میزان و 500 هزار تن است.

وی افزود: این مستندات نشان می دهد که میزان ذرت آلوده موجود در کشور 500 هزار تن است و از مسولان و گمرک می خواهیم در این ارتباط جوابگو باشد.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: این حجم از ذرت در انبارهای دولتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه سازمان استاندارد وجود 500 هزار تن ذرت آلوده را رد می کند گفت: این سازمان اعلام کرده که 2 هزار بار آزمایش بر روی ذرت های وارد شده انجام داده و میزان ذرت های آلوده را 150 هزار تن تشخیص داده اما مستندات ما نشان می دهد این رقم 500 هزار تن است.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پاسخ به اینکه مستندات شما مربوط به بررسی های وزارت بهداشت است گفت: مستندات ما از بخش مطمئنی به دست ما رسیده است.

خجسته درباره اقدام مجلس در این ارتباط گفت: تشکیل جلسهای در این خصوص در مجلس جلسه ای برگزار و با تشکیل پرونده مستندات به قوه قضائیه ارائه شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مردی پس از 70 سال زندگی در محفظه آهنی از دنیا رفت + عکس