تریلر جدید از بازی Death Stranding منتشر شد [گیمزکام 2019]


تریلر جدید از بازی Death Stranding منتشر شد [گیمزکام 2019]

بعد امشب خود کوجیما در افتتاحیه مراسم گیمزکام 2019 حضور داشت و  پس از مدت یک تریلر جدید از بازی Death Stranding منتشر کرده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. حذف بازی Death Stranding از لیست عناوین انحصاری کنسول پلی‌استیشن  بدون شک بازی Death Stranding یکی از مورد انتظارترین عناوینی است که قرار است در آینده نه چندان دور وارد بازار شود ولی...

بعد امشب خود کوجیما در افتتاحیه مراسم گیمزکام 2019 حضور داشت و پس از مدت یک تریلر جدید از بازی Death Stranding منتشر کرده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

بدون شک بازی Death Stranding یکی از مورد انتظارترین عناوینی است که قرار است در آینده نه چندان دور وارد بازار شود ولی جنبه‌های زیادی از این عنوان وجود دارد که هنوز برای بازیکنان مشخص نشده است. کوجیما با حضور بر روی استیج برنامه بینندگان را دعوت به تماشای تریلری کرد که برروی یک شخصیت جدید تمرکز دارد. در واقع هدف کوجیما از حضور در این مراسم، معرفی یک سری شخصیت جدید بود که در طول داستان بازی اهمیت بسیار زیادی خواهند داشت. هرکدام از این شخصیت‌ها یک گذشته‌ای دارند که بر روی مراحل اصلی و فرعی تاثیر گذار خواهند بود. علاوه بر این یک تریلر کوتاه از گیم‌پلی بازی نیز به نمایش در آمده است که همچنان اطلاعات چندان زیادی در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

همچنان به دلیل مشکلات فنی دو سایت آپارات و نماشا، امکان بارگذاری تریلرها را بر روی سایت نداریم ولی می‌توانید هر سه تریلر را از یوتیوب تماشا کنید.

Death Stranding که بی‌شک جزو مورد انتظارترین عناوین پیش رو به حساب می‌آید و نوید اتفاقات بزرگی را می‌دهد، در ۸ نوامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۱۷ آبان ۱۳۹۸ برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. با این حال، کوجیما احتمال انتشارش بر روی پی‌سی را هم تأیید یا تکذیب نکرده است.

تریلر جدید از بازی Death Stranding منتشر شد [گیمزکام 2019]تریلر جدید از بازی Death Stranding منتشر شد [گیمزکام 2019]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است