به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، محمود فرهنگ رنجبر اظهار کرد: یازدهمین دوره لیگ اسکیت سرعت دختران کشوربا حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور برگزار و با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در مجموع مراحل برگزار شده در این دوره از رقابتها، تیم CTP سروش اسکیت هیات البرز توانست جام طلا را از آن خود کند ، تیم CTP هیأت اسکیت مازندران به مقام دومی دست یافت و تیم اسکیت پیمانه کار تهران مقام سومی را تصاحب کرد .

رنجبر ادامه داد: در بخش پسران نیز که با حضور ۱۵ تیم برگزار شد لوئجینیو تهران توانست جام طلا را از آن خود کند ، تیم وارپ کرمانشاه به مقام دومی دست یافت و تیم سروش اسکیت CTP الف‌هیات البرز مقام سومی را تصاحب کرد.

او با قدردانی از کادرفنی و اسکیت بازان حاضر در این دو تیم گفت: ظرفیت و پتانسیل اسکیت البرز به خوبی در لیگ کشور به نمایش درآمد و سبب شد روند صعودی این ورزش و کسب عناوین برتر کشور تداوم داشته باشد.

رییس هیئت اسکیت استان البرز با تاکید براینکه استان های مختلف وفدراسیون توان و ظرفیت کم نظیر البرز در اسکیت را باور کرده اند گفت: اینکه البرز به یک مدعی همیشگی تبدیل شده ماحصل کاری دشوار از سوی خانواده بزرگ اسکیت البرز بوده و امروز خوشحالم که عنوان کنم اسکیت البرز راه و مسیر خود را پیدا کرده و در قامت یک ورزش مدال آور برای البرز درآمده است.