ناپدید شدن پسر بچه 3 ساله در جنگل / معجزه ای که همه دیدند+فیلم و عکس


ناپدید شدن پسر بچه 3 ساله در جنگل / معجزه ای که همه دیدند+فیلم و عکس

رکنا: چیدن توت در جنگل پسری 3 ساله را از خانواده اش جدا کرد.

پسر بچه 3 ساله ای به نام " کولیا بارخاتوف " هنگامیکه با خانواده خود برای چیدن توت به جنگلی واقع در منطقه اومسک روسیه رفته بودند، بصورت ناگهانی از دیده خارج شد و به هیچ وجه خانواده او نتوانستند او را پیدا کنند. این در حالی بود که طبق گفته ها این جنگل متشکل شده از حیوانات بسیار زیادی اعم از خرس و گرگ های وحشی می باشد!

اما جستجوی خانواده او پاسخگو نبود و به همین دلیل آنها بصورت تیمی نصمیم به جستجو کردند که تیمی از زنان امدادگر به همراه عملیات جستجو گسترده 700 نفری با راهنمایی هلی کوپتر انجام شد که در نهایت تلاش و امداد این تیم، موفق به کشف کولیا 3 ساله بعد از دو روز گمشدن در جنگل شدند.

صحنه کشف کولیا کمی عجیب بود چرا که او به شدت ترسیده بود و شوکه شدن او واقعا از چهره اش مشخص بود و این طبیعتا عادی می باشد چرا که او به مدت 2 روز در میان وحشتناک ترین حیوانات جهان زندگی کرده بود. بعد از کشف کولیا توسط امدادگران، در میان پتو قرار داده شد و سپس به بیمارستان برای انجام برخی معاینات منتقل شد.

او به کارمندان اورژانس گفت برای اینکه بتواند زنده بماند از آب باتلاق آب خورده بود. اما از قرار معلوم پدر و مادر کولیا در حین چیدن توت به او گفته بودند تا به کنار ماشین برود و بعد از 15 دقیقه که پدر ومادر به کنار اتومبیل رفته بودند، نتوانستند او را پیدا کنند! در ابتدا آنها بر این باور بودند که فرزند آنها ربوده شده است.

با این حال او به جنگلی رفته بود که در آن حیوانات وحشتناکی مثل خرس ها و گرگ های وحشی در آن زندگی می کردند و دمای شب های آن، 5 درجه سانتی گراد می باشد و خوشبختانه کولیا توانست به مدت چیزی نزدیک به 40 ساعت در جنگل زندگی کند و زنده ماندن او یک معجزه بود و والدین او نباید کولیا را تنها می گذاشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک