تریلر از گیم‌پلی بازی Need for Speed Heat منتشر شد [گیمزکام 2019]


تریلر از گیم‌پلی بازی Need for Speed Heat منتشر شد [گیمزکام 2019]

چند روز پیش بود که بازی Need for Speed Heat از سوی EA منتشر شد و اکنون یک تریلر از گیم‌پلی بازی در گیمزکام 2019 به نمایش درآمده است. در ادامه خبر همراه ما باشید. بازی Need for Speed Heat که شانزدهمین نسخه‌ی اصلی سری محسوب می‌شود، توسط استودیوی «گوست گیمز» (Ghost Games) که Need for Speed Rivals، ریبوت Need for Speed و Need for Speed Payback را در...

چند روز پیش بود که بازی Need for Speed Heat از سوی EA منتشر شد و اکنون یک تریلر از گیم‌پلی بازی در گیمزکام 2019 به نمایش درآمده است. در ادامه خبر همراه ما باشید.

بازی Need for Speed Heat که شانزدهمین نسخه‌ی اصلی سری محسوب می‌شود، توسط استودیوی «گوست گیمز» (Ghost Games) که Need for Speed Rivals، ریبوت Need for Speed و Need for Speed Payback را در کارنامه دارد، در دست توسعه است و قرار هست در 8 نوامبر 2019 مصادف با 17 آبان 1398 برای پی‌سی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود و شما را به شهری خیالی با نام Palm City ببرد.

در Need For Speed Heat طی دو سری به مسابقه خواهید پرداخت. ابتدا در روز در رقابتی تحت عنوان Speedhunters Showdown شرکت می‌کنید که می‌توانید از آن پول به دست آورید و خودروهای جدید خریداری و شخصی‌سازی کنید. در شب، باید تلاش کنید تا در مسابقات زیرزمینی برای خود اعتبار یا در واقع واحدی به نام Rep کسب کنید درحالی که ممکن است پلیس‌ها کار شما را بسازند و دارایی‌های شما را از چنگتان دربیاورند.

همچنین به نظر می‌رسد که استودیو سازنده از اشتباهات خود برای نسخه قبلی درس گرفته باشد. علاوه بر این‌ها، کارگردان نوآوری بازی Need for Speed Heat یعنی «رایلی کوپر» (Riley Cooper) در مصاحبه‌ای گفته بود که تیم سازنده به بازخوردهای طرفداران نسبت به آخرین نسخه‌ی سری یعنی Payback گوش فرا داده‌ و متوجه شده است که طرفداران خواستار خودروهای بیشتر، شخصی‌سازی گسترده‌تر و چالش‌های بیشتر هستند.

همچنان مشکل سرویس‌هایی مثل آپارات و نماا برطرف نشده است و به همین خاطر مجبورید هستید تریلر بازی را از یوتیوب تماشا کنید.

تریلر از گیم‌پلی بازی Need for Speed Heat منتشر شد [گیمزکام 2019]تریلر از گیم‌پلی بازی Need for Speed Heat منتشر شد [گیمزکام 2019]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس