سرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس راه ویژه غرب استان تهران‌ در گفت‌وگو با فارس ضمن تبریک عید سعید غدیر در خصوص وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی غرب استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون در محورهای مواصلاتی غرب تهران عبور و مرور به صورت پرحجم در جریان است و با توجه به در پیش بودن عید سعید غدیر در آزادراه تهران به قم شمال به جنوب و در آزادراه تهران-ساوه مسیر شمال به جنوب حجم سنگین ترافیک را شاهد هستیم.

وی افزود: بار ترافیکی سنگین در محور تهران به شهریار نیز برقرار است و تا این لحظه به حمدالله مشکل خاصی را مواجه نبودیم و در سایر محورها نیز عبور و مرور به صورت عادی در جریان است.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران بیان داشت: هموطنان عزیز مدیریت زمان سفر را در هنگام آغاز و پایان مسافرت در اولویت قرار داده و به گونه ای بازگشت خود را زمان بندی کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند و استراحت کافی را در طول سفر مدنظر قرار دهند.

سرهنگ قیطاسی با بیان اینکه ماموران پلیس راه ویژه غرب استان تهران با آمادگی صددرصدی و به صورت شبانه‌روزی در این ایام در سطح محورها حاضر هستند، تصریح کرد: رانندگان از عجله و شتاب، سبقت، سرعت و انجام هرگونه حرکات مارپیچ و تخلفات حادثه ساز خودداری کنند و رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودردی جلویی را همواره در نظر داشته باشند.