مسافری که قصد سوار شدن به داخل قطار را داشت سقوط کرد! +فیلم


مسافری که قصد سوار شدن به داخل قطار را داشت سقوط کرد! +فیلم

واکنش سریع و به‌موقع مامور ایستگاه قطار جان مرد‌جوانی را در داخل شکاف میان قطار و سکوی ایستگاه گیرافتاده بود، نجات داد.

مسافری که قصد سوار شدن به داخل قطار را داشت سقوط کرد! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مامور وظیفه‌شناس یک ایستگاه قطار در هند، با واکنش سریع خود توانست جان مرد‌جوانی را که در داخل شکاف میان قطار و سکوی ایستگاه گیر افتاده بود، نجات دهد. در این حادثه که در ساعت ۱۱ سه شنبه شب در ایستگاه قطار کالیان واقع در منطقه «ماهاراشترا تان» هند رخ داد این مسافر قصد سوارشدن بر قطار تندرو در حال حرکت را داشت که ناگهان سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: رویت پدیده ای عجیب بر فراز اهرام ثلاثه مصر! + فیلم

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته ایستگاه قطار تهیه شده‌است چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد درحالی که قطار در حال ترک ایستگاه است مرد جوان خود را به درب یکی از واگن‌ها رسانده و تلاش می‌کند سوار بر قطار شود. سپس ناگهان او بدلیل از دست دادن تعادل خود به داخل شکاف بین قطار و سکوی ایستگاه سقوط می‌کند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود مامور ایستگاه قطار، «ساندیپ کالا» که در نزدیکی محل حادثه حضور داشت بلافاصله خود را به مرد جوان می‌رساند و با کشیدن او به روی سکوی ایستگاه موفق به نجات جان وی می‌شود. مسافر جوان که دچار جراحت سطحی شده بود در ایستگاه قطار مورد درمان قرار گرفت.

انتهای پیام/

واکنش سریع مامور ایستگاه قطار جان مسافر را نجات داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام