بازی Erica در مراسم گیمزکام 2019 حضور دارد؟


رسانه کلیک – بر اساس ادعای یکی از کاربران معروف توییتر، به نظر می رسد بازی Erica در کنار دیگر آثار انحصاری کنسول پلی استیشن 4 در مراسم گیمزکام 2019 حضور دارد. کمتر از چند ساعت به برگزاری مراسم شب افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام 2019 باقی مانده و مشابه سال های گذشته، شماری از شرکت های […] نوشته بازی Erica در مراسم گیمزکام 2019 حضور دارد؟ اولین بار در...

رسانه کلیک – بر اساس ادعای یکی از کاربران معروف توییتر، به نظر می رسد بازی Erica در کنار دیگر آثار انحصاری کنسول پلی استیشن 4 در مراسم گیمزکام 2019 حضور دارد.

بازی Erica در مراسم گیمزکام 2019 حضور دارد؟بازی Erica در مراسم گیمزکام 2019 حضور دارد؟بازی Erica در مراسم گیمزکام 2019 حضور دارد؟بازی Erica در مراسم گیمزکام 2019 حضور دارد؟بازی Erica در مراسم گیمزکام 2019 حضور دارد؟بازی Erica در مراسم گیمزکام 2019 حضور دارد؟

کمتر از چند ساعت به برگزاری مراسم شب افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام 2019 باقی مانده و مشابه سال های گذشته، شماری از شرکت های بزرگ بازی سازی از جمله مایکروسافت، سونی، یوبی سافت، الکترونیک آرتز و نینتندو در این رویداد حضور دارند. با توجه به اینکه رویداد E3 2019 بنا به دلایل مختلفی آن هیجان همیشگی خود را نداشت، هم اکنون توجه بسیاری از بازیکنان به نمایشگاه گیمزکام 2019 بوده تا شاهد نمایش های متعددی از بازی های مورد علاقه خود باشند.

در حالی که تعدادی از شرکت ها نظیر مایکروسافت تا حدودی برنامه های خود طی این مراسم را با هواداران به اشتراک گذاشته اند، اما هنوز برخی از جزئیات برای بازیکنان مبهم بوده و اطلاعات کاملی از عناوین حاضر در این مراسم در دست نیست. از این رو، در آستانه برگزاری مراسم شب افتتاحیه گیمزکام 2019، گمانه زنی های متعددی در این خصوص به گوش می رسد که در جدیدترین آن ها، یکی از کاربران معروف شبکه اجتماعی توییتر به نام Sabi از حضور بازی Erica در این رویداد خبر داده است.

به بیان دقیق تر، Sabi از جمله کاربران شبکه اجتماعی توییتر است که درست پیش از برگزاری E3 2019، فهرست کاملی از بازی های حاضر در این مراسم را منتشر کرد که در کمال تعجب، تمامی این اطلاعات لو رفته درست از آب درآمدند. حال، ساعاتی پیش او بار دیگر لیستی از بازی های حاضر در نمایشگاه گیمزکام 2019 را لو داده که در میان اسامی، نام بازی Erica به چشم می خورد.

بازی Erica در مراسم گیمزکام 2019 حضور دارد؟

بازی Erica در مراسم گیمزکام 2019 حضور دارد؟

Erica یک اثر ویدیویی در سبک درام لایو اکشن است که برای اولین در جریان رویداد Paris Games Week 2017 توسط شرکت سرگرمی های تعاملی سونی رونمایی شد. این عنوان هم اکنون فرآیند ساخت و توسعه خود را در استودیوی فلیوور ورکس (Flavourworks) طی می کند و قرار است تا پیش از اتمام چرخه عمر کنسول های نسل هشتم، به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شود. نکته قابل توجه این است که تا به امروز اطلاعات و ویدیوی خاصی از بازی Erica منتشر نشده و بازیکنان چندان با این اثر مورد انتظار آشنا نیستند.

از این رو، به نظر می رسد شرکت سونی رویداد Gamescom 2019 را زمان مناسبی برای نمایش بازی Erica می داند و استودیوی فلیوور ورکس در جریان این نمایشگاه، جزئیات و تریلرهای بیشتری از بازی منتشر خواهد کرد.

از طرفی، بد نیست بدانید که چندی پیش فهرست تروفی های بازی در فروشگاه پلی استیشن لو رفت و حتی سازمان رده بندی سنی استرالیا نیز این اثر را در وب سایت رسمی خود لیست کرد. مواردی که تا حد زیادی صحت این گزارش را قوت می بخشد و ظاهرا زمان چندان زیادی به عرضه این عنوان باقی نمانده است. با همه این ها، فراموش نکنید که شرکت سونی هنوز هیچ واکنشی در قبال خبر حضور بازی Erica در گیمزکام 2019 از خود نشان نداده است.

Source: Push Square

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان