دشمن از هر فرصتی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام استفاده می‌کند


دشمن از هر فرصتی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام استفاده می‌کند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور عصر دوشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دولت در فرمانداری آبادان بر هوشیاری همه دستگاه‌ها در برابر توطئه‌های دشمن تاکید کرد و اظهار داشت:دشمن تمام ظرفیت های خود را در بخش های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بکار بسته است.

وی شهیدان رجایی و باهنر را مظهر ساده زیستی، ولایت‌مداری، مردمداری، انقلابی و اطاعت از ولایت فقیه دانست و افزود:در هر کجا که مدیران برای خدمت به مردم کارکرده اند شاهد پیشرفت کشور بوده‌ایم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور بر توجه خاص دولتمردان به رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری، مسکن و گرانی تاکید کرد و گفت: مسئولان باید با مردم صادق باشند و مشکلات و خدمات نظام را صادقانه از طریق رسانه‌ها به مردم بگویند.

امام جمعه آبادان بر تعامل مسئولان اداره ها با رسانه ها برای بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی در آبادان تاکید کرد و گفت:هفته دولت بهترین زمان برای ارائه گزارش عملکرد دولت و نظام به مردم است .

وی در بخش دیگر از سخنان خود ضمن تبریک عید غدیر خم با بیان اینکه پیام غدیر ولایت مداری است به نقش غدیر در تحکیم پیوند اجتماعی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: صله رحم، دادن هدیه، همدردی با فقرا، عیادت مریض ، دیدار و ملاقات یکدیگر از دستاوردهای پیام غدیر است.

به گزارش ایرنا فرماندار آبادان نیز در این نشست با انتقاد از حضور نیافتن مسئولان برخی اداره‌ها در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دولت گفت:مسئولی که حاضر نیست در جلسه هفته دولت حضور یابد چگونه می‌خواهد مشکلات مردم را حل کرده و عملکرد اداره مربوطه را بازگو کند.

سیدزین العابدین موسوی گفت: برخی از مشکلات ناشی از رفتار مسئولان اداره‌هاست چرا که برخی مسئولان کم کاری می‌کنند و مشکلات و نارضایتی مردم ناشی از کم کاری این مسئولان است

وی بر ضرورت انعکاس اقدامات و خدمات دولت تاکید کرد و اظهار داشت: هدف دولت، خدمت به مردم و هفته دولت، بهترین فرصت برای انعکاس عملکرد دولت به مردم است.

موسوی به اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور اشاره کرد و بیان داشت:دولت همه تلاش خود را برای رفع مشکلان مردم بکار گرفته است و ما به عنوان بخشی از اعضای دولت در شهرستان‌ها موظف هستیم در خصوص معیشت و مشکلات مردم پاسخگو باشیم.

در این جلسه مدیر عامل برق ناحیه حنوب به افتتاح ۱۲ طرح توسعه شبکه بااعتباری بلغ بر ۶۹ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال در هفته دولت اشاره کرد.

اکبر ناصری گفت:هشت کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، نصب یک هزارو ۸۰۰ لامپ روشنایی معابر و نصب ۶ دستگاه ترانس برق از جمله این طرح هاست.

رییس اداره گاز شهرستان آبادان گفت: در هفته دولت ۲۶ کیلومتر شبکه در روستاها، ۱۴ کیلومتر توسعه شبکه گاز در اروندکنار و ۲۸ کیلومتر شبکه گاز در شهر آبادان به بهره برداری می‌رسد.

فرجی اظهار داشت:بیش از چهار هزار انشعاب گاز در مناطق مختلف آبادان آماده واگذاری است.

دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت است.

۳۰۱۵/۶۰۶۸

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان